علی قهرمانی در گفتگو با تابناک:
رئیس هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه گفت:وزنه بردارهای جوان استان در مسابقات قهرمانی کشور مقام اول مدالی کشور را از آن خود کرد.
کد خبر: ۸۰۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 11 December 2019

علی قهرمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: مسابقات قهرمانی وزنه برداری کشور طی ۴ روز  به میزبانی شهرکرد برگزار شد که کرمانشاه توانست با کسب ۵ مدال طلا ۶ مدال نقره و ۴ مدال برنز، مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کند.

وی افزود: این رقابت ها در اوزان دهگانه به منظور انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات جوانان در محل سالن هیئت وزنه برداری استان برگزار و نفرات اول هر دسته حسن رستمی، محمد محمدی، آرمین رحمانی، رضایوسفی، حسین امیدی، مهدی حیاتی، سهیل سفید چغایی، مهدی فتاحی، فرشاد باقری و مبین امیری در این رقابت ها شرکت کردند که از لحاظ مدالی رتبه ی اول کشور را کسب کرد ولی متاسفانه از لحاظ امتیازی به علت سرماخوردگی دو نفر از ورزشکاران نتوانستیم رتبه کسب کنیم.

 قهرمانی در خصوص مسابقات بزرگسالان کشوری تصریح کرد: مسابقات وزنه برداری جوانان کشور و بزرگسالان کشور با حضور ۵ تیم برتر لیگ نیز در ۱۷ آذرماه به میزبانی اهواز برگزار شد .

رئیس هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه در پایان گفت:محمدمهدی حیاتی که برای تیم نفت اهواز وزنه زد در دسته ۸۱ کیلو گرم توانست در حرکت یک ضرب و دو ضرب با مهار وزنهای ۱۴۲کیلو گرم و ۱۷۰ کیلو گرم به مدال طلای این مسابقات دست یافت و محمد مهدی حاتمی در رده بزرگسالان با مهار وزنه های ۱۴۲ یک ضرب و ۱۷۰ دو ضرب کیلو گرم توانست مقام دوم این رقابت ها رو کسب کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار