رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کرمانشاه ظرفیت بی‌نظیری در عرصه درمان و آموزش پزشکی دارد و این توانایی‌ها باید به صورت جدی برای همسایگانمان به ویژه در کشور عراق معرفی شود.
کد خبر: ۸۰۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 10 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،دکتر محمودرضا مرادی در نشست هماهنگی حضور در نمایشگاه توریسم سلامت در اربیل عراق، گفت: در این نمایشگاه حضوری فعال و پررنگ خواهیم داشت.

مرادی با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه توریسم سلامت، گفت: بهره مندی استان از پزشکان توانمند، وجود بیمارستانهای مطرح، تجهیزات مدرن و نیز اشتراکات فرهنگی استان با کشور عراق به خصوص در اقلیم کردستان عراق می طلبد برنامه ای جامع برای معرفی توانایی‌های دانشگاه علوم پزشکی استان در این حوزه داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به فعالیت سایر کشورها در عراق، باید برای ارتقای توریسم درمانی و بهره مندی بیشتر اقتصاد استان از مواهب آن فعال‌تر باشیم.

دکتر روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این نشست گفت: چهار بیمارستان دولتی در کرمانشاه مجوز پذیرش بیماران خارجی را دارند و در این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی توانمندیهای خود را دارند.

دکتر ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز گفت: همجواری با کشور عراق فرصتی استثنایی برای دانشگاه است تا به توسعه توریسم درمانی بپردازیم.

نمایشگاه توریسم سلامت ایرانیان طی روزهای 26 تا 28 آذر در اربیل عراق برگزار می شود و قرار است شهرها و واحدهای درمانی کشور توانایی های خود را برای جذب توریست سلامت در این نمایشگاه عرضه کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار