معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: چند چاه جذبی برای نخستین‌بار در غرب کشور در سطح شهر کرمانشاه احداث شد، که توانستیم با کمک آن‌ها آب‌های سطحی برخی مناطق را کنترل کنیم.
کد خبر: ۸۰۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 09 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،خسروی عیسائیان ، گزارشی از آخرین وضعیت آبگرفتگی در خیابان‌های و معابر شهری بعد از بارندگی‌های اخیر در کرمانشاه را ارائه داد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از لایروبی کانال‌های سطح شهر و پاکسازی برگ‌ها خبر داد و گفت: شهرداری برحسب وظیفه، در فصول مختلف برنامه‌های مختلفی دارد، هم‌اکنون با توجه به فصل سرما همه عوامل و امکانات شهرداری در آماده‌باش هستند.

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی در راستای بارش باران همراه با برف، از شب گذشته تمام امکانات و عوامل شهرداری در سطح شهر آماده ارائه خدمت بودند.

عیسائیان در توضیح تدابیر اندیشیده شده در خصوص آبگرفتگی برخی از نقاط شهری، گفت: با تدابیر اندیشیده شده از سوی شهردار، چند چاه جذبی برای نخستین‌بار در غرب کشور در سطح شهر کرمانشاه احداث شد، که با کمک آن‌ها توانستیم، آب‌های سطحی برخی مناطق که طی سال‌های گذشته با آبگرفتگی مواجه بود را در بارش اخیر کنترل کنیم.

وی گفت: شهرداری در این راستا اعتبار کلان و دولتی ندارد و با درآمد حاصل از عوارضی که مردم پرداخت می‌کند و بودجه‌ای که هر سال پیش‌بینی می‌شود، امسال مشکل خیلی از محله‌هایی که نیاز به دفع آب‌های سطحی داشتند را با لوله‌گذاری، احداث کانال‌ها، جوی‌ها، نهرها و حفر چندین چاه جذبی مرتفع کردیم.

عیسائیان ادامه داد: طبق دستور شهردار از تمامی محلاتی که شب گذشته با مشکل آبگرفتگی مواجه بودند، فیلمبرداری شده تا در فصل عمرانی مشکل آن‌ها را حل کنیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار