ناصر سودانی:
نماینده سابق اهواز و داوطلب دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که چقدر خود و دیگر داوطلبان را ملزم به تمکین از قانون می‌دانید؟ گفت: اصل مطلب، قانونی است که در کشور وجود دارد؛ ما در نظام اسلامی به سر می‌بریم و در نظام اسلامی نیز قانون به عنوان یک تکلیف شرعی است بنابراین هر انسانی که در چارچوب جمهوری اسلامی به سر می‌برد، باید تابع قانون باشد.
کد خبر: ۸۰۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳ 07 December 2019

ناصر سودانی که امروز، شنبه برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری اهواز حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تا یک هفته قبل، تصمیمی مبنی بر حضور در انتخابات نداشتم ولی بنا به مطالعه دقیق، افراد صاحب‌نظر و موجه چه از تشکل‌های متعدد و چه شخصیت‌ها و افرادی که در اقشار مختلف خدمت می‌کنند، در مراجعات انبوه از من خواستند که در انتخابات شرکت کنم.

وی افزود: این دوستان با توجه به تجربه سه دوره حضور در مجلس و حساسیت اوضاع به ویژه در شرایط کنونی به من گفتند که باید وارد صحنه شوی و این بار خود را فدای انقلاب و مردم کنی. من هم اعلام آمادگی کردم و پس از مشورت و پناه بردن به قرآن، مجددا پای در عرصه انتخابات گذاشتم.

این داوطلب انتخابات مجلس یازدهم عنوان کرد: باید دید شرایط آینده به چه صورتی است. من این آمادگی را دارم که چنانچه با تایید مردم به مجلس راه پیدا کنم، در خدمت آن‌ها باشم. در غیر این‌ صورت نیز باز هم خدمتگزار مردم خواهم بود.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر خود و دیگر داوطلبان را ملزم به تمکین از قانون می‌دانید؟ گفت: اصل مطلب، قانونی است که در کشور وجود دارد؛ ما در نظام اسلامی به سر می‌بریم و در نظام اسلامی نیز قانون به عنوان یک تکلیف شرعی است بنابراین هر انسانی که در چارچوب جمهوری اسلامی به سر می‌برد، باید تابع قانون باشد؛ اگر مسئولیتی عهده‌دار باشد، اولاً به تبعیت از قانون است و اگر در مقام قانونگذاری ‌هم باشد باید به طریق اولی تمکین کننده قانون باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار