فرهاد فرهادی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری گفت:جهت رفاه و آسایش مردم ۲۵ تا ۲۶ نقطه از شهر مکان‌هایی را ایجاد کردیم که به بازار روز اختصاص یابد.
کد خبر: ۸۰۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 07 December 2019

فرهاد فرهودی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی مسئولیت صدور مجوز برای بازار روزهای محلی را بر عهده دارد.

وی افزود: تهیه مکان برای فروش میوه در شهر با هزینه های گزاف همراه است و این امر منجر به افزایش قیمت میوه و ایجاد مشکل برای شهروندان می شود. این سازمان برای جلوگیری از این امر مکان مناسب برای بازار روزهای محلی را فراهم می کند.

 مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیان داشت: بازار روز آزادی از این جمله است که قیمت میوه حتی به صورت دست چین مناسب است. اما مکان و خرید میوه از نقاط مختلف بر قیمت آن تاثیر می گذارد.

فرهودی در پایان در خصوص افزایش قیمت میوه تاکید کرد: من معتقدم در میوه به جز گوجه تغییر قیمت آنچنانی نداشتیم. اما این نکته حائز اهمیت است که هیچ فروشنده میوه ای مایل به افزایش قیمت نیست چرا که موارد خوراکی اگر در موعد مقرر به فروش نرسد از بین می رود. و کاهش قیمت منجر به افزایش فروش و سود بیشتر می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار