امروز بازار داخلی دستخوش تغییرات زیادی شد و نوسانات شدیدی را تجربه کرد.
کد خبر: ۸۰۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 04 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی‌های بانکی امروز قیمت خرید دلار را ۱۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۲۰۰ تومان افزایش دادند به طوری که قیمت فروش دلار در صرافی‌ها ۱۲۷۰۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز ۱۲۵۵۰ تعیین شد. همچنین قیمت یورو نیز مشابه دلار افزایش زیادی را تجربه کرد و در صرافی‌ها قیمت فروش آن ۱۳۹۵۰ تومان و قیمت خرید ۱۳۸۰۰ تومان تعیین شد.


در بازار آزاد، اما دلار در حال نزدیک شدن به کانال ۱۳۰۰۰ است. امروز دلار ۱۲۹۲۰ تومان قیمت خورد که نشان از افزایش ۳۰۰ تومانی در یک روز دارد. قیمت یورو نیز امروز با شکست مقاومت ۱۴۰۰۰ تومان وارد این کانال شد و ۱۴۱۵۰ تومان قیمت داشت.


در بازار طلا نیز هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افزایش بی سابقه به ۱۹۴۵۰۰۰ تومان رسید به طوری که هر گرم آن ۴۴۹۰۰۰ تومان قیمت خورد. طلا این روز‌ها نوسانات بالایی را شاهد بوده به نحوی که طی ده روز هر گرم آن از ۴۲۷۰۰۰ تومان به ۴۴۹۰۰۰ تومان رسیده است.


در بازار سکه نیز تحرکات زیادی را شاهد بودیم. قیمت سکه طرح جدید یا امامی امروز ۴۵۲۱۰۰۰ تومان معامله شد که نشان از افزایش ۶۸۰۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته دارد. سکه طرح قدیم بر خلاف دیگر مارکت‌ها کاهش محسوسی را تجربه کرد و ۴۲۶۹۰۰۰ تومان قیمت خورد.


نیم سکه و ربع سکه از افزایش امروز بازار‌ها عقب نمانند و هر دو افزایش شدیدی را تجربه کردند. نیم سکه امروز ۲۳۷۸۰۰۰ تومان و ربع سکه ۱۵۳۹۰۰۰ تومان قیمت داشت.


در بازار‌های جهانی نیز به مانند بازار داخلی شاهد افزایش محسوس در اکثر مارکت‌ها بودیم به طوری که انس افزایش ۱۵ دلاری را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و هم اکنون ۱۴۷۴/۸۶ دلار قیمت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار