کیومرث غلامی در گفتگو با تابناک:
مسئول آموزش و اطلاع رسانی پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: مالکین خودرو‌های شخصی لازم است جهت بروزرسانی اطلاعات خود به مراکز تعویض پلاک و پلیس+۱۰ مراجعه نمایند.
کد خبر: ۸۰۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 04 December 2019

سرهنگ کیومرث غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند ماه از این پس اطلاعات خودروی اعمال قانون شده توسط پیامک به مالک خودرو اعلام می شود و به همین جهت لازم است مالکین خودروها نسبت به بروزرسانی اطلاعات شخصی خود خصوصا شماره تلفن همراه نزد پلیس راهور اقدام نمایند.

وی در ادامه بیان داشت: از اول اسفند ماه طرح حذف قبوض کاغذی جریمه اجرایی خواهد شد و به همین جهت مالکین خودروها جهت بروزرسانی اطلاعات خود می بایست با مراجعه به مراکز تعویض پلاک بدون پرداخت هزینه نسبت به انجام این کار مبادرت ورزند.

مسئول آموزش و اطلاع رسانی پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: مراکز پلیس+۱۰ نیز این خدمات را انجام داده که طبیعتا به این دلیل که این مراکز خصوصی می باشند هزینه ای جهت بروزرسانی اطلاعات اخذ می کنند.اهمیت این بروزرسانی در این است که اگر اعمال قانونی به اشتباه صورت گرفته باشد مالک خودرو با دریافت پیامک از این امر اطلاع یافته و با مراجعه به پلیس راهور نسبت به بررسی آن اقدام می نماید.

غلامی با اشاره به تجهیز پلیس راهور به دستگاه های جدیدی که همان لحظه اطلاعات جریمه ای را به اطلاع مالک خودرو می رساند ابراز داشت:در استان کرمانشاه تعداد کثیری از نیروهای پلیس راهور مجهز به این دستگاه هستند و آن دسته‌ی قلیلی که از این تجهیزات بی بهره بودند تا قبل از اسفندماه به این دستگاه ها مجهز خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار