رئیس امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: تمام نقشه‌های دشمنان قسم خورده نظام در راستای ناامیدکردن مردم برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۸۰۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 04 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام غلامرضا الله‌قلی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی تیپ 181 زرهی در اسلام‌آباد غرب، اظهار داشت: در طول 41 سال انقلاب ایران هیچ‌وقت از تهدید دشمن خالی نبوده، چه تهدید سخت و بیرونی و چه از مرزهای درونی؛ در برخی اوقات این تهدیدها در قسمتی از مرزها ایجاد می‌شود که الحمد‌الله ارتشیان به موفقیت بسیار بالایی در این عرصه حضور می‌یابند.

رئیس امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با تاکید به توجه کامل به هجمه‌های همه‌جانبه دشمن، گفت: اگر به این توطئه‌ها و هجمه‌ها توجه نکنیم، حتما شکست خواهیم خورد، تمام هدف امروز دشمن تهی کردن عمق معنوی درون ما است و اگر خالی کند راحت آسیب‌پذیر می‌شویم.

وی تصریح کرد: این دشمنان قسم خورده ما از شیطان یاد گرفتند، یکی از خصیصه‌های شیطان که در آیات قرآنی آمده این است که مقابل راه مستقیم مومنان می‌نشیند و از مقابل، پشت سر، راست و چپ حمله‌ور می‌شوند، لذا باید شاکر بود تا شیطان را شکست دهیم.

 

الله‌قلی تاکید کرد: ناامیدی را در وجود خود رونق ندهیم و اگر روحیه از بین رود با وجود توان جسمی و رزمی نیمی از قوا خود را از بین برده‌ایم، تمام نقشه‌های دشمنان قسم خورده نظام در همین راستا برنامه‌ریزی شده، آن‌ها با طراحی عملیات‌های روانی به دنبال ناامید کردن مردم هستند، لذا باید بعد معنویت و ایمان خود را تقویت کنیم.

*ارتش در تمامی عرصه‌ها حضور مقتدرانه، پرمفهوم و معنا دارد

امام جمعه اسلام‌آباد غرب نیز در ادامه این مراسم، اظهار داشت: حقا و انصافا تیپ 181 زرهی دیدگاه‌ها را نسبت به ارتش جمهوری اسلامی ایران تغییر داده و ارتباطات صمیمی و برادرانه است و در تمامی عرصه‌ها حضور مقتدرانه و پرمفهوم و معنا دارند.

حجت‌الاسلام محمد‌طه مهری ادامه داد: وجود ارتش غرور و افتخار به ملت می‌دهد، در ارکان‌های و برنامه‌های مختلف به‌روز و کارآمد، پای‌کار هستند

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام غفور عظیم پور قدردانی و حجت‌الاسلام هادی رشیدی به‌عنوان رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 181 زرهی معرفی شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار