مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت: از مجموع ۲۲۶ روستای شهرستان سرپل ذهاب، ۶۱ روستا معادل ۵۱ درصد هم اکنون از نعمت گاز برخوردار هستند.
کد خبر: ۸۰۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 04 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سیروس شهبازی در حاشیه بازدید از روند گازرسانی به روستاهای سرپل ذهاب افزود: هم اکنون عملیات گاز رسانی به ۱۱ روستای این شهرستان آغاز شده که عملیات اجرایی آن در ۱۰ روستا با چهار هزار و ۷۰۰ خانوار و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه در دست اقدام است.

وی اظهارداشت: عملیات گاز رسانی به ۵۷ روستای دشت ذهاب نیز با ۶ هزار و ۵۰۰ تن جمعیت و ۹۳ میلیارد تومان اعتبار در دست واگذاری به پیمانکار و تجهیز کارگاه است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: مردم شهر سرپل ذهاب نیز به طور ۱۰۰ درصد از نعمت گاز برخوردارند.

شهبازی ادامه داد:هم اکنون چهار پیمانکار برای علمک گذاری در واحدهای تعمیری و تخریبی مناطق زلزله زده مشغول به کار هستند.

فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پیرو اهمیت موضوع گازرسانی به روستاهای مرزی و زلزله زده استان کرمانشاه، نماینده شرکت ملی گاز ایران و مدیرعامل گاز استان طی سفری ۲ روزه به شهرستان های سرپل ذهاب، گیلانغرب و سرپل ذهاب بازدید میدانی به عمل آوردند و قرار شد که گازرسانی به روستاها را تسریع بخشند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با ۹۰ هزار تن جمعیت و برخورداری از هشت دهستان و ۲۲۶ روستا، بیش از ۱۴ هزار مشترک گاز روستایی دارد.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار