سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش سوزی و دودگرفتگی سه طبقه فوقانی مغازه لباس‌فروشی در یکی از نقاط مرکزی این شهر خسارات جانی نداشت.
کد خبر: ۸۰۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 03 December 2019

فرهاد کاوه آهنگران گفت: آتش‌سوزی ساعت ۲۲ و ۳۸ دقیقه دیشب در خیابان نظر میانی اصفهان به وقوع پیوست که با توجه به حساسیت این حریق، آتش نشانان از ایستگاه‌های یک، سه، یازده و چهارده پس از سه دقیقه به محل حریق رسیدند و به ۲ گروه اطفای حریق و تجسس تقسیم شدند و افراد گرفتار در آتش و دود را سالم از ساختمان مذکور خارج کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعات تماس گیرنده و اعلام گرفتار شدن حدود ۱۶ نفر از ساکنان این مجتمع در محاصره دود و آتش گروه‌های امداد و نجات با تجهیزات کامل به همراه امکانات ویژه نجات مثل نردبان، خودروی حمل دستگاه تنفسی و افسر کشیک وقت به محل اعزام شدند.

کاوه آهنگران گفت : آتش نشانان از ایستگاه‌های ۱،۳ ،۱۱ و ۱۴ پس از ۳ دقیقه بعد از اولین تماس به محل حریق رسیدند و به ۲ اکیپ اطفای حریق و تجسس تقسیم شدند و افراد گرفتار شده در آتش و دود را سالم از ساختمان حادثه دیده خارج کردند و  اکیپ اول آتش را کنترل و از سرایت آن به دیگر نقاط جلوگیری کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار