در چهارمین روز کاری هفته شاهد ثبات نسبی در بازار دلار و طلا بودیم.
کد خبر: ۸۰۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 03 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ، صرافی ملی امروز قیمت فروش خود را تغییر داد به طوری که قیمت فروش دلار و یورو با ۵۰ تومان کاهش به ترتیب ۱۲۵۰۰ تومان و ۱۳۷۰۰ تومان تعیین شد.

بر اساس این گزارش، در بازار آزاد ، دلار نوسان چندانی نداشت و ۱۲۶۸۰ تومان قیمت داشت.قیمت یورو نیز امروز دستخوش تغییرات زیادی نشد و ۱۳۸۹۰ تومان بین معامله گران داد و ستد شد.

همچنین،در بازار طلا اما از ثبات قیمت خبری نبود و کاهشی محسوس را در این بازار شاهد بودیم.هر مثقال طلای ۱۸ عیار امروز افت ۱۸۰۰۰ تومانی را تجربه کرد و به ۱۹۰۵۰۰۰ تومان رسید.هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز کاهش ۴۰۰۰ تومانی را ثبت کرد و ۴۴۰۰۰۰ تومان قیمت خورد.

گفتنی است، در بازار سکه نیز امروز شاهد ثبات و تمایل اندک به کاهش قیمت بودیم.سکه طرح جدید یا امامی با ۶۰۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۴۴۰۰۰۰۰ تومان قیمت داشت.سکه طرح قدیم اما افت بیشتری را تجربه کرد و با ۲۰۰۰۰ تومان کاهش به ۴۳۰۰۰۰۰ تومان رسید.

قابل ذکر است،نیم سکه و ربع سکه امروز نوسانی را شاهد نبودند و فقط ربع سکه ۳۰۰۰ تومان افزایش داشت.نیم سکه امروز هیچ تغییری نداشت و ۲۳۳۸۰۰۰ تومان قیمت خورد.ربع سکه نیز با افزایش ۳۰۰۰ تومانی ۱۵۱۲۰۰۰ تومان بین معامله گران داد وستد شد.

گفتنی است،بازارهای جهانی امروز را با رشد نسبی آغاز کردند به نحوی که در انس طلا شاهد رشدی ۵ دلاری بودیم.انس طلا امروز ۱۴۶۸/۸۰ دلار قیمت داشت.

لازم بذکر است،در حوزه ارزهای دیجیتال نیز بیت کوین با کاهش قیمت همراه بود و ۷۲۴۳/۶ دلار قیمت خورد.بیت کوین این روزها کاهش های زیادی را تجربه کرده و معامله گران فعلا به توقف این کاهش امید چندانی ندارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار