بیمارستان "ویانا" از پروژه‌هایی است که قرار است با سرمایه‌ خارجی‌ها در کرمانشاه اجرا شود و مسئولین استان نیز با جدیت پیگیر اجرای آن هستند.
کد خبر: ۸۰۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 03 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،قرار بود خرداد امسال عملیات اجرایی این بیمارستان آغاز شود و علاوه بر پوشش نیازهای درمانی استان، بتواند در زمینه توریسم درمانی و ارائه خدمات به کشورهای همسایه نیز فعال باشد، اما اکنون با گذشت چندین ماه هنوز خبری ازآغاز عملیات اجرایی این پروژه نیست.

فرید خلیلی مدیرمرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه احداث بیمارستان ویانا به هیچ عنوان منتفی نیست، گفت: فقط مشکلاتی در زمینه انتقال ارز برای سرمایه‌گذار وجود دارد که امیدواریم به زودی مرتفع شود.

وی ادامه داد: احداث بیمارستان ویانا نه از نظر مسئولین استان و نه سرمایه‌گذار منتفی نیست، بلکه موانعی برای انتقال ارز وجود دارد که آغاز عملیات اجرایی را به تاخیر انداخته است.

مدیرمرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با بیان اینکه اگر مشکل انتقال ارز حل شود هیچ مانعی برای کلنگ‌زنی بیمارستان ویانا وجود ندارد، تاکید کرد: حتی برخی کارها از جمله انتخاب پیمانکار و یا انعقاد قرارداد برای تامین برخی تجهیزات نیز از سوی سرمایه‌گذار انجام شده است.

خلیلی سرمایه‌گذاری بیمارستان ویانا را 150 میلیون یورو اعلام کرد و افزود: از این رقم 120 میلیون یورو برای بیمارستان و 30 میلیون یورو برای هتلی است که کنار بیمارستان احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری که اخیرا از سرمایه‌گذار داشتیم همچنان پای کار است و ابراز امیدواری کرده به زودی خبرهای خوبی برای بیمارستان در راه باشد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در زمان ساخت و بهره برداری برای بیش از هزار نفر ایجاد اشتغال خواهد داشت، تاکید کرد: بیمارستان ویانا علاوه بر پوشش نیازهای درمانی استان‌های غرب کشور، می‌تواند به بیماران عراقی نیز خدمات بدهد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار