مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اعلام کرد که ورزشکارانی که سهمیه المپیک و پارالمپیک را بگیرند کمک هزینه ماهیانه دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۸۰۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 03 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،روابط عمومی اداره کل و ورزش و جوانان استان کرمانشاه روز دوشنبه به نقل از «صابر رحیمی» در دیدار با «مهران نکویی مجد» ورزشکار دارنده سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ در محل این اداره کل اعلام کرد: در صورتی که هر یک از ورزشکاران استان کرمانشاه موفق به سهمیه المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ شوند، از این اداره کل کمک هزینه ماهانه دریافت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: این تصمیم به منظور کمک و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ارزنده استان در راه کسب آمادگی هرمطلوبتر برای حضور در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ اتخاذ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این کمک هزینه علاوه بر کمک هزینه ای خواهد بود که از سوی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان به دارندگان سهیمه ۲۰۲۰ اختصاص یافته است.

مهران نکویی مجد، به تازگی در رقابت‌های جهانی امارات موفق شد در ماده پرتاب وزنه سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را برای کشورمان به ارمغان آورد.

رقابت های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ مرداد و شهریور سال آینده در توکیو ژاپن برگزار می شود.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار