تعلل و تاخیر در برگزاری مجمع انتخابات هیات اسکواش کرمانشاه اعتراض جمعی از خانواده‌‎ اسکواش‌بازان، مربیان، داوران و مدال آوران این رشته را به همراه داشته است.
کد خبر: ۸۰۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 03 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا؛دوره ریاست چهار ساله وحید جهانگیری در هیات اسکواش استان کرمانشاه حدود دو ماه پیش به پایان رسید و باتوجه به اینکه مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات از قبل فراهم شده بود، قرار بود مجمع انتخاباتی این هیات 14 مهر با پنج کاندیدا برگزار شود، اما به روز دیگری موکول شد.

18 آبان تاریخ دیگری بود که برای برگزاری مجمع در نظر گرفته شد و بازهم بنا به دلایلی در این تاریخ انتخابات هیات برگزار نشد و به دو روز بعد موکول شد. 20 آبان آخرین تاریخ انتخاب شده برای برگزاری مجمع بود، اما این‌بار هم اتفاق‌های دو تاریخ قبل تکرار شد و تا بلاتکلیفی هیات ادامه پیدا کند.

تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی هیات اسکواش انتقاداتی را بدنبال داشته، تا جایی‌که جامعه اسکواش بازان کرمانشاه با تنظیم نامه‌ای که به امضاء جمعی از خانواده‌های اسکواش بازان، مربیان، داوران و مدال آوران این رشته رسیده، نسبت به این مسئله اعتراض کرده‌اند.

در متن این نامه که در اختیار ایسنا قرار گرفته، تاکید شده که اسکواش کرمانشاه طی چهار سال گذشته با تلاش و برنامه‌ریزی‌ کادر هیات استان رشد و ارتقاء خوبی داشته و در بحث زیرساخت‌ها نیز پس از سالها تحولات مثبتی بوجود آمده است.

خانواده اسکواش بازان کرمانشاهی میزبانی مسابقات مختلف، افزایش مدال آوری‌ها، توجه به استعدادیابی و ... را از جمله دستاوردهای هیات قبلی عنوان کرده و خواستار این شده‌اند که آرامش کنونی حاکم بر اسکواش کرمانشاه به دلیل مسائل حاشیه ای از بین نرود و مجمع انتخاباتی هیات در سریعترین زمان ممکن برگزار شود تا رشد این رشته متوقف نشود.

هرچند که بنا به اظهارات رئیس سابق هیات اسکواش استان، فدراسیون برای برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات آمادگی خود را از همان ابتدای شهریور اعلام کرده، اما مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، علت اصلی تاخیر در برگزاری مجمع را عدم آمادگی فدارسیون عنوان می‌کند.

وی با تاکید براینکه هیچ حاشیه و مشکلی برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات اسکواش وجود ندارد، عنوان کرد: ما هم منتظر هستیم تا فدراسیون زمانی را برای برگزاری مجمع به ما اعلام کند.

صابر رحیمی خاطرنشان کرد: البته تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی فقط مختص به هیات اسکواش نیست و در اکثر مجامع این مسئله وجود دارد و در همه جا امری عادی است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار