میثم غلامی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان استان کرمانشاه از کاهش محدود قیمت مرغ و همچنین کاهش چشمگیرِ فروش در ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۰۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 03 December 2019

میثم غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با وجود افزایش قیمت بنزین و جو ناشی از آن، قیمت مرغ تا کنون حدود 200 تومان کاهش داشته و قیمت مرغ  ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است.

وی افزود: در حال حاضر مرغ به تعداد کافی در بازار موجود است و بالاترین قیمت آن در کرمانشاه ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان و در برخی مغازه‌ها ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان است و نظارت بر فروش و عرضه آن را افزایش دادیم.


رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان استان کرمانشاه تصریح کرد: به مغازه دارن اعلام کردیم نباید جو روانی و شایعات موجب التهاب بازار یا افزایش قیمت ها بشوند. از هرگونه شایعه ای در این زمینه جلوگیری می کنیم.


غلامی ابراز داشت: در مغازه ها اگر روزانه ۵۰ کیلومتر فروش داریم 2 برابر بار تخلیه می کنیم. به این ترتیب از هرگونه کمبود جلوگیری می کنیم. در جلسات نیز بارها اعلام کردیم فقط از تاریخ ۱۵ اسفند و در مرداد ماه به دلیل گرما مشکل کمبود مرغ داریم ما الان باید فقط به مرغداران کمک‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر قیمت کشوری مرغ ۱۲۴۰۰ تومان است اگر قیمت‌ها کاهش چشمگیر داشته باشد، مرغدار ضرر می‌کند و تولید کاهش می‌یابد به این ترتیب عرضه و تقاصا مجددا دچار مشکل می شود.

غلامی در پایان تاکید کرد: قیمت ماهی هم از سال گذشته تا کنون کاهش چشمگیر نداشته، از لحاظ فروش‌ کاهش زیادی داشتیم و بازار رکود دارد، علت این امر کاهش قدرت خرید مردم است.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار