رییس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی اهواز:
رییس کمیسیون بازرگانی، حمل و نقل و گمرک اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه دولت عراق همکاری خوبی را در زمینه صادرات کالا به این کشور دارد، گفت: صادرات به عراق از مرزهای خوزستان بدون هیچ وقفه‌ای در حال انجام است.
کد خبر: ۸۰۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 03 December 2019

محمد عبیاوی با اشاره به روند صادرات کالا به کشور عراق پس از ناآرامی‌های اخیر در این کشور، اظهار کرد: هیچ مساله خاصی در زمینه صادرات کالا به کشور عراق وجود ندارد و باوجود مسایلی که درخصوص تردد زائران ایرانی به این کشور وجود دارد اما صادرات بدون هیچ وقفه‌ای در حال انجام است.

وی افزود: از اولین روز ناآرامی‌ها در کشور عراق تا کنون روند صادرات کالا از سوی ایران متوقف نشده است و خوشبختانه شاهد صادرات کالا از مرزهای چذابه و شلمچه به این کشور هستیم و هیچ مساله‌ای در بحث بارانداز کالا در این دو مرز در استان خوزستان وجود ندارد.

رییس کمیسیون بازرگانی، حمل و نقل و گمرک اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: در حال حاضر واردات یکسری از کالاها از سوی عراق برای ورود به این کشور ممنوع اعلام شده است و تجار باید برای صادرات کالا به این کشور چنین مواردی را در نظر بگیرند تا در مرز دچار مشکل نشوند و کالای آن‌ها برگردانده نشود.

عبیاوی ادامه داد: صادرات کالاهایی که از سوی عراق به این کشور آزاد است، هیچ مساله‌ای ندارد و بازرگانان می‌توانند بدون هیچ مشکلی به عراق صادرات داشته باشند. در این زمینه از مرز چذابه روزانه حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه کامیون وارد عراق می‌شود و به صادرات کالا اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: دولت عراق همکاری خوبی را در زمینه صادرات کالا به این کشور دارد و خوشبختانه مساله خاصی را در این زمینه شاهد نیستیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار