مدیر پایانه مرزی مهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۲۰۱ هزار و ۶۸۸ نفر از اتباع سایر کشورها از مرز بین المللی مهران تردد کرده اند.
کد خبر: ۸۰۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱ 02 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛  مجتبی سلیمانی  اظهار داشت: ۶ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۱۹۴ نفر در مدت زمان یاد شده از مرز بین المللی مهران برای زیارت عتبات عالیات تردد کرده اند که از این تعداد یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۶۸۸ نفر اتباع سایر کشورها بوده اند.

وی افزود: از این تعداد تردد زائران و مسافران در مرز بین المللی مهران سه میلیون و ۲۹۷ هزار و ۲۹۶ نفر معادل (۲ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۳۴۴ زائر ایرانی و ۶۸۵ هزار و ۹۵۲ زائر نیز خارجی) به کشور ورود کرده اند.

مدیر پایانه مرزی مهران یادآور شد: همچنین آمار خروجی زائران نیز در این مدت (ابتدای امسال تاکنون) سه میلیون و ۶ هزار و ۸۹۸ نفر بوده که از این تعداد ۲ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۱۶۲ زائر ایرانی و ۵۱۵ هزار و ۷۳۶ زائر نیز خارجی بوده اند.

سلیمانی با اشاره به اینکه بیشترین آمار تردد زائران در ایام اربعین بوده است، اضافه کرد: با تلاش های مجموعه مدیریتی استان امسال زیرساخت های لازم در پایانه مرزی در حد مطلوب فراهم و تردد زائران بدون مشکل انجام شد.

سوی تاکید کرد: نکته حائز اهمیت اینکه اربعین ۹۸ باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد و در یک مقطع زمانی اندک، حجم بسیار بزرگی از جمعیت زائران از شهر کوچکی چون مهران بدون کوچکترین مشکلی تردد کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار