معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، از افزایش سرعت قطار کرمانشاه خبر داد و گفت: سفر‌های قطار در کرمانشاه به صورت یک روز در میان به تهران و مشهد انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۰۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 02 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس  پایین بودن سرعت قطار کرمانشاه، موجب کاهش استقبال مردم از حمل و نقل ریلی شده است.

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در راستای کاهش مدت زمان سفر، با اعلام اتمام عملیات جوش در برخی از نقاط راه آهن کرمانشاه و انجام اصلاحاتی روی مسیر کرمانشاه- ملایر، از کاهش زمان سفر با قطار از کرمانشاه به تهران و مشهد خبر داد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: سرعت قطار با توجه به اصلاحاتی که روی مسیر کرمانشاه- ملایر صورت گرفته بین 70 تا 120 کیلومتر افزایش پیدا کرده که طول مدت سفر را کاهش داده است.

مهرداد سالاری با بیان اینکه اگر تقاضا از سوی شهروندان باشد برنامه سفر قطارها در راه آهن کرمانشاه افزایش می‌یابد، افزود: برنامه‌های سفر قطارهای کرمانشاه، به مقصد تهران و مشهد از این پس یک‌روز در میان به صورت مرتب انجام می‌شود که با تقاضای بیشتر از سوی مردم، امکان افزایش آن نیز وجود دارد.

وی از اختصاص 48 میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن کرمانشاه به خسروی خبر داد و گفت: مدیریت ارشد استان در حال پیگیری این موضوع است.

به گفته معاون استاندار، زیرسازی این پروژه تا اسلام‌آباد غرب 70 درصد و تا خسروی 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار