مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت:وجود ۸۷ کتابخانه عمومی در سطح استان می تواند زمینه‌ی مناسبی برای همکاری با بخش فرهنگی موسسات خیریه باشد.
کد خبر: ۸۰۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 02 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در نشست مشترک با موسسه خیریه نیک بنیادان مهرگان اظهار داشت:اداره کل کتابخانه های عمومی با توجه به وجود ۸۷ کتابخانه‌ی عمومی در سطح استان آمادگی کافی در همکاری با بخش فرهنگی موسسه خیریه نیک بنیادان مهرگان را دارد.به عنوان مثال موسسه خیریه نیک بنیادان مهرگان می تواند جهت توسعه فعالیت های خیرین از خدمات و فضای کتابخانه های عمومی استفاده کنند.

وی در ادامه اضافه کرد:کتابخانه های عمومی محلی امن و مطمئن برای کودکان تحت پوشش موسسه خیریه نیک بنیادان مهرگان است و از این پس موسسه خیریه نیک بنیادان مهرگان می تواند برنامه های فرهنگی خود را در کتابخانه های عمومی برگزار کند.

در ادامه این نشست علی کولیوند مدیر اجرایی موسسه خیریه نیک بنیادان مهرگان بیان داشت:موسسه‌ی خیرین نیک بنیادان مهرگان با هدف کمک به کودکان بی سرپرست تاسیس شده است و به این دلیل که در حال حاضر اولویت مهم جامعه بحث آموزش است بنیاد تاسیس موسسه نیز براساس آموزش شکل گرفته است.

وی با تشریح فعالیت های این موسسه در زمینه‌ی کتابخوانی ابراز داشت:یکی از فعالیت های موسسه خیریه نیک بنیادان مهرگان در زمینه‌ی کتابخوانی ایجاد مشوق هایی همچون اهدای کتاب به کودکان به مناسبت های مختلف است اما فعالیت مهم این موسسه در زمینه‌ی کتابخوانی، سازماندهی کردن کودکان تحت پوشش و معرفی آن ها به کتابخانه های مربوطه است که این پروسه تقسیم بندی نیز ۶ ماه به طول انجامیده است.از دیگر مشوق ها می توان به ارائه کارت عضویت کودکان در کتابخانه ها اشاره کرد که با ارائه‌ی این کارت به موسسه یک جلد کتاب به آن ها هدیه می شود.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار