داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه گفت: در مجلس دهم شاهد نظارت بسیار ضعیفی از طرف نمایندگان بر عملکرد دولت بودیم؛ نمایندگان مجلس در بسیاری از موارد سکوت اختیار کردند.
کد خبر: ۸۰۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 02 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ، نخستین روز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه کرمانشاه با ثبت‌نام نزدیک به 20 داوطلب مرد و زن در فرمانداری کرمانشاه به پایان رسید که در بین آن‌ها سید‌سعید حیدری‌طیب نماینده دوره نهم مجلس و رئیس گزینش شرکت نفت کشور، شناخته شده‌تر بود.

سیدسعید حیدری‌طیب، نماینده دوره نهم مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص مهمترین برنامه‌های خود برای مجلس یازدهم، گفت: یکی از مباحثی که در مجلس یازدهم باید مورد توجه مجلس قرار بگیرد بحث نظارت بر عملکرد دولت و حسن اجرای قوانین وضع شده توسط دولت است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بحث نظارت در مجلس به صورت جدی‌تر مورد توجه قرار بگیرد از بروز خیلی از مفاسد جلوگیری شده و بسیاری از موانع اشتغال جوانان در جامعه و مشکلات معیشتی مردم حل خواهد شد.

حیدری‌طیب یادآور شد: معیشت مردم باید یکی از اولویت‌های مجلس باشد و باید از تمام ابزارهای خود برای برطرف‌سازی مشکلات معیشتی همچون نظارت و وضع قوانین مترقی استفاده کند، اما در مجلس دهم شاهد نظارت بسیار ضعیفی از طرف نمایندگان بر عملکرد دولت بودیم و نمایندگان مجلس در بسیاری از موارد سکوت اختیار کردند.

وی در پاسخ به این سئوال که به نظر شما به چه دلیل مردم دوباره به شما اعتماد خواهند کرد، گفت: یکی از اولویت‌ها و معیارهای انتخاب از نظر مردم صداقت، شفافیت و عدم ایجاد فاصله بین مردم و نمایندگان است و ما در ادوار گذشته سعی کردیم همواره با مردم صادقانه و شفاف برخورد کنیم و هیچگاه فاصله‌ای بین خود و مردم ایجاد نکرده‌ایم.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار