صرافی های بانکی امروز با کاهشی اندک قیمت خرید دلار را ۱۲۳۰۰ تومان و قیمت فروش را ۱۲۴۰۰ تومان اعلام کردند.
کد خبر: ۸۰۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 01 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه،در صرافی ها به ترتیب قیمت خرید و فروش نسبت به روز گذشته ۱۰۰ و ۱۵۰ تومان کاهش یافته است.قیمت یورو در صرافی ها به مانند دلار با کاهش ۱۰۰ تومانی در قیمت خرید همراه بود و همچنین از قیمت فروش نیز ۱۵۰ تومان کاسته شد.به موجب این کاهش ها قیمت خرید یورو ۱۳۵۰۰ تومان و قیمت فروش ۱۳۶۰۰ تومان تعیین شد.

براساس این گزارش،در بازار آزاد دلار دستخوش نوسان شدیدی شد و با افتی که روز گذشته تجربه کرد حتی دقایقی نیز قیمت ۱۲۴۰۰ تومان را لمس کرد اما هم اکنون این قیمت به ۱۲۶۱۰ تومان رسیده است.

همچنین در بازار طلا روز گذشته شاهد افت و خیزهای فراوانی بودیم به طوری که هر مثقال طلا که روز گذشته در ساعت ۱۲ ظهر ۱۹۰۰۰۰۰ تومان قیمت داشت در بعدازظهر این روز به ۱۸۸۲۰۰۰ تومان رسید.البته امروز هم این نوسان ادامه داشت و هم اکنون قیمت هر مثقال طلا به ۱۸۹۸۰۰۰ تومان رسیده است.هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در این لحظه ۴۳۸۱۵۰ تومان قیمت خورده است.

گفتنی است،در بازار سکه امروز هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی ۴۳۹۳۰۰۰ تومان معامله شد که نشان از افزایش ۴۸۰۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته دارد.هر قطعه سکه طرح قدیم نیز با ۴۰۰۰ تومان کاهش امروز ۴۲۹۸۰۰۰ تومان قیمت خورد.نیم سکه امروز افزایش ۴۰۰۰ تومانی را تجربه کرد و به ۲۳۰۲۰۰۰ تومان رسید ، همچنین ربع سکه امروز بدون تغییر ۱۴۹۹۰۰۰ تومان معامله شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار