نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان برای تخریب هزینه ای پرداخت نکرده و فقط با صحبت های مسئولین کشور را مورد هدف قرار می دهند
کد خبر: ۸۰۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ 30 November 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، امروز حسن سلیمانی در همایش ملی نقش حقوقدانان در حفظ حقوق عامه در گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از مشکلات حال حاضر، محاکمه اظهارات مسئولین در میادین بین المللی است. دشمنان برای تخریب هزینه ای پرداخت نکرده و فقط با صحبت های مسئولین کشور را مورد هدف قرار می دهند. قانون گذاری باید به صورت تجربی قابل اعمال باشد بطوریکه مبتنی بر شرایط انقلاب و تکیه بر مردم از استفاده کرد.


نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی افزود: حفظ حقوق عمومی، گسترش و اجرای عدالت برعهده قوه قضاییه است که نهاد مستقل و پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی می باشد.که فعالیت های حقوقی از طریق حقوق عامه و گسارش آزادی های مشروط انجام پذیر است و آزادی های مخالف آن نباید اجرایی شود.


وی در ادامه افزود: بیت المال در قانون تعریف مستقیمی نداشته و جایی که قوه قضاییه با آن درگیر می شود مربوط به این مورد است. حقوقدانان نیز باید از نرم افزار در مواجهه با مسائل استفاده کنند. 

سلیمانی خاطر نشان کرد: حقوقدانان می تواند از تجاوز دولت و قوه مجریه به دامنه مشمول قانون جلوگیری کند؛ همچنین صلاحیت انجام کار مشاهده شود.

وی در پایان گفت:که ایجاد انتظار مالی در حقوقدانان باید طبق عدم صلاحیت انان بررسی شود که این مورد تاکید شورای نگهبان نیز می باشد. باید رعایت و عدم رعایت تساوی در حقوق را نیز  فقط  باعدالت سنجید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار