سه تشکل در دانشگاه‌ رازی و علوم پزشکی با صدور بیانه‌ای سراسر سیاسی اقدامات نیروی انتظامی را در ایجاد امنیت و مقابله با اشرار مسلح را زیر سوال برده و از اغتشاشگران حمایت کردند.
کد خبر: ۸۰۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 30 November 2019
به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ، صبح امروز یک بیانه سیاسی و جناحی توسط دو تشکل «انجمن اسلامی» دانشگاه‌های رازی و علوم پزشکی استان و انجمن «فرهنگ و سیاست» منتشر شد که در آن  اقدامات نیروی انتظامی را در ایجاد امنیت و مقابله با اشرار مسلح را زیر سوال برده و از اغتشاشگران حمایت شده است.

در بخشی از این بیانه که در آن رگه‌های گروهک‌های مارکسیستی دیده می‌شود کلیت نظام اسلامی زیر سوال رفته است و با ماجرا جویانه خواندن سیاست‌های منطقه‌ای ایران خواهان مذاکره در این خصوص با آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها شده‌اند.

در این بیانه سرتاسر سیاسی تمام اقدامات سیاسی و انتظامی جهت مقابله با اشرار مسلح و گروهک‌های ضد انقلاب که به اخیراً دستگیر شده‌اند محکوم شده و این رفتارها را منسوخ شده عنوان کرده‌اند؛ همچنین مسبب اتفاقات اخیر تمام ارکان حکومت عنوان شده و با تقسیم طبقاتی کشور و با زیر سوال بردن شورای نگهبان و نظارت استصوابی و ضمن تهدید ضمنی، ادامه آشوب‌های خیابانی را دور از انتظار ندانسته است.

صالحی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص این بیانه و سایر اقدامات سیاسی صورت گرفته در این دانشگاه، گفت: متاسفانه صدور این بیانه در ادامه حمایت‌های ریاست دانشگاه از تشکل‌های امضاء کننده است و طبیعی بود که با وجود این دست حمایت‌ها نهایتاً این تشکل‌ها اقدام به انتشار و صف کشی علیه مردم و نظام اسلامی خواهند کرد.

وی افزود: متاسفانه امضاء کنندگان این بیانه، همان تشکل‌هایی هستند که با حضور دولت یازدهم و دوازدهم احیاء و زنده شدند و حمایت بی چون چرا از اقدامات دولت در کارنامه آن‌ها وجود دارد و حالا سعی در خط کشی و فاصله گرفتن از دولت دارند.

صالحی با بیان اینکه این تشکل‌ها دولت ساخته هستند، ادامه داد: در حالی تمام مشکلات کشور توسط این تشکل و انجمن‌ها به پای تمام ارکان کشور نوشته شده که گرانی‌ اخیر بنزین به پیشنهاد دولت و ایجاد شورای هماهنگی سران قوا نیز به درخواست رئیس جمهور به منظور گرفتن اختیارات بیشتر است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی، افزود: متاسفانه این تشکل‌ها از حمایت حداکثری مسئولان دانشگاه و به خصوص رئیس دانشگاه بهره‌مند بوده‌اند و حالا آن‌ها باید پاسخگوی رفتارهای سیاسی خود در حمایت از این تشکل‌ها که همیشه مورد حمایت گروهک‌های مارکسیتی بوده‌اند باشند.

وی افزود: این قبیل رفتارها محدود به صدور این بیانه‌ها نبوده و سابقاً، مکرراً اقدامات از این دست انجام داده‌اند که نسبت به آن در چهارچوب قانون تذکرات لازم به مراجع ذی صلاح دانشگاه داده شده، اما متاسفانه اراده‌ای برای مدیریت این فضا وجود نداشته است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار