در اولین روز کاری هفته صرافی ملی قیمت فروش دلار را با ۱۵۰ تومان افزایش ۱۲۵۵۰ تومان تعیین کرد.
کد خبر: ۸۰۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 30 November 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی ملی با کاهش اختلاف خرید و فروش قیمت خرید را ۲۰۰ تومان افزایش داد تا قیمت خرید دلار ۱۲۴۰۰ تومان تعیین شود.صرافی ملی امروز علاوه بر دلار قیمت یورو را نیز افزایش داد و قیمت خرید به ۱۳۶۰۰ و قیمت فروش به ۱۳۷۵۰ تومان رسید.

براساس این گزارش ،در بازار آزاد نیز قیمت دلار بین ۱۲۶۰۰ و ۱۲۶۵۰‌ تومان در حال نوسان بود که نبود خریدار قوی در بازار سبب شده این قیمت زیاد مورد قبول معامله گران نباشد و آن ها همچنان منتظر کاهش بیشتر باشند.قیمت یورو نیز در بازار داخلی با افزایش همراه بود و ۱۳۹۲۰ تومان معامله شد.

همچنین،در بازار طلا نیز امروز شاهد افزایش قیمت بودیم به طوری که هر مثقال با افزایش ۱۶۰۰۰ توماتی نسبت به روز پنجشنبه به ۱۹۰۰۰۰۰ تومان رسید.همچنین قیمت هرگرم طلا نیز با توجه به افزایش ۳۴۰۰ تومانی ۴۳۸۶۰۰ تومان معامله شد.

گفتنی است،با توجه به افزایش قیمت دلار و طلا که هر دو اهرمی برای تعیین قیمت سکه هستند سکه طرح جدید یا امامی ۴۳۸۵۰۰۰ تومان قیمت خورد و سکه طرح قدیم نیز که بیشترین افزایش را در بین مارکت ها تجربه کرده بود به ۴۳۰۷۰۰۰ معامله شد.نیم سکه و ربع سکه امروز افزایش ۳۰۰۰۰ تومانی را تجربه کردند و نیمسکه ۲۳۱۲۰۰۰ تومان و ربع سکه ۱۵۰۹۰۰۰ تومان قیمت خورد.

لازم بذکر است،در بازارهای جهانی انس پس از هفته ها کاهش ، مجددا روند صعودی خود را در پیش گرفت و با افزایش محسوس وارد تعطیلات شد.انس شب گذشته با قیمت ۱۴۶۶/۴۸ دلار کلوز خورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار