شهردار کرمانشاه گفت: قبول داریم کارخانه بازیافت محیط مناسبی ندارد، وی هیچ اقدامی فعلا در این زمینه مدنظر نداریم چون از لحاظ اعتباری و مالی شرایطش را نداریم.
کد خبر: ۸۰۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 30 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، سعید طلوعی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، مشارکت مردم در مدیریت شهری را خیلی تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: با وجود این مشکلات حجیم اقتصادی و دست‌خالی بودن شهرداری انصافا نگذاشته‌ایم روند خدمات و پیشرفت پروژه‌ها متوقف شود.

شهردار کرمانشاه با فرسوده بودن امکانات شهری و اصلاح زیرساخت‌های شهرداری اشاره و بیان کرد: مردم خود را شریک شهرداری بدانند، تمامی امکانات ایجاد شده در شهر متعلق به شهروندان است، لذا ضمن نگهداری و مراقبت از آن‌ها، ایرادات و اشکالات امور شهری را به شهرداری منتقل کنند.

وی در خصوص پیشرفت فیزیکی فاز نخست منوریل کرمانشاه، گفت: کارهای خوبی در بحث منوریل انجام شده، فاز نخست آن بیش از 600 میلیارد تومان هزینه دارد که با مطلوب بودن شرایط مالی ایده‌آل ان‌شاءالله تا 2 یا 2.5 سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

طلوعی با تاکید بر حفظ اصالت ملی و اسلامی نماهای ساختمانی در شهر کرمانشاه، اضافه کرد: نماهای ساختمانی باید به سمت سنتی و مذهبی برود، نمای آجری بهترین نمایی است که در آینده در راستای نماهای ساختمان مورد نظر است.

وی در توضیح فاصله کم کارخانه بازیافت با شهر کرمانشاه و گله‌مندی شهروندان از بوی آزاردهنده آن، گفت: چون شهر توسعه پیدا کرده است فاصله کم شده است قبول داریم بازیافت محیط مناسبی ندارد، وی هیچ اقدامی فعلا در این زمینه مدنظر نداریم چون از لحاظ اعتباری و مالی شرایطش را نداریم، ولی در برنامه داریم که فاصله آن از شهر بیشتر شود.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: فاصله کارخانه بازیافت از شهر حداقل 20 تا 25 کیلومتر باید باشد، ولی هم‌اکنون کمتر از 10 کیلومتر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار