امام جمعه کنگاور برلزوم پرداخت مالیات از سوی همه واجدین شرایط تاکید و از مسوُولان امر درخواست کرد با تشدید نظارت‌ها، از فرارهای مالیاتی برخی افراد سودجو و سرمایه‌دار جلوگیری کنند.
کد خبر: ۸۰۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 30 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کنگاور اظهارداشت: پرداخت مالیات به عنوان پشتوانه اقتصاد کشور، راهکاری مناسب برای کاهش وابستگی اقتصاد به درآمدهای نفتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او با بیان اینکه دریافت مالیات نباید تنها از کارمندان دولت و برخی کسبه و بازاریان صورت گیرد، افزود: همه واجدین شرایط باید مالیات خود را بموقع پرداخت نمایند و مسئولان نیز بایستی با تشدید نظارت‌ها و اصلاح برخی قوانین اجازه فرار مالیاتی به برخی افراد سودجو و سرمایه دار را ندهند.

حجت الاسلام لروند تاکید کرد: باید جلو فرارهای مالیاتی را گرفت که به تعبیر رئیس سازمان مالیات کشور اگر تراکم بانکها رصد شود حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان ارزش افزوده محاسبه خواهد شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود آل سعود خائن را به خواندن دقیق آیات قرآن کریم دعوت کرد و افزود: آیات قرآن کریم به صراحت می فرمایند از کافرین دفاع نکنید و چگونه آیات را تفسیر می کنند که از آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل پیروی می کنند.


امام جمعه کنگاور در ادامه بیان داشت: روز ۱۰ آذر میلاد سید با شهامت، با شجاعت و دانشمند حضرت عبدالعظیم حسنی و از یاران ناب امام هادی است و همچنین در این روز مصادف با شهادت ناجوانمردانه آیت الله مدرس است.


لروند تاکید کرد: با توجه به نزدیکی به ایام ثبت نام انتخابات، امروزه در مجلس نیاز به مدرس ها داریم و نماینده باید ولایی، انقلابی، مردمی، شجاع و قانون مدار باشد.


او گفت: انتظار داریم نماینده ها از قانون اساسی، مصلحت نظام، حزب الله لبنان و مستمندان و ضعیفان دفاع کنند.


لروند در ادامه با انتقاد از نحوه توزیع بسته های معیشتی متذکر شد: با مردم باید به صداقت برخورد شود که این مردم مدافع ولایت و نظام هستند و اگر می‌خواهید یارانه پرداخت کنید باید به عدالت در بین مردم تقسیم شود.

خطیب جمعه کنگاور در خاتمه حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در نجف اشرف توسط اشرار را محکوم کرد و گفت: مردم ایران هوشیار و مردم عراق نیز باید هوشیار باشند و مسئولان باید بابصیرت لازم جلو فتنه ها و هرگونه خللی در بین روابط ۲ کشور همسایه و برادر ایران و عراق را بگیرند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار