هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان کرمانشاه گفت:بسیج از دل مردم برای رضای خدا و در راستای اجرای فرامین امام خمینی(ره) تشکیل شده و این فرهنگ بسیجی حاکم بر جامعه‌ ثمره‌ انقلاب مردمی است.
کد خبر: ۸۰۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 30 November 2019

حجت الاسلام والمسلمین هادی عسگری درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار داشت:انقلاب اسلامی چون انقلاب مردمی بود سبب شد یکی از ثمرات گرانبهای آن تشکیل بسیج مردمی باشد.فرهنگ بسیجی حاکم بر جامعه خود را در دفاع مقدس نمایان کرد و امروزه علاوه بر نهادینه شدن این فرهنگ در جمهوری اسلامی شاهد حاکم شدن این فرهنگ عزت آفرین در سایر کشورهای اسلامی هستیم.

وی خاطر نشان کرد:تشکیل حشدالشعبی در کشور عراق نمونه‌ی بارز الگوگیری از بسیج انقلاب جمهوری اسلامی است که موجب شده این فرهنگ مردمی عامل نجات بخش کشورهای اسلامی باشد.

وی با اشاره به آثار پربرکت تشکیل بسیج افزود:بسیج میراث ارزشمند انقلاب اسلامی است که برای رضای خدا و در راستای اجرای فرامین امام خمینی(ره) تشکیل شد و در هشت سال دفاع مقدس شاهد جانفشانی ها و از خود گذشتگی های بسیجیانی بودیم که در کنار سپاه و ارتش پاسداری از انقلاب اسلامی را اولویت اصلی خود می داند.نهال نوپایی که توسط امام خمینی(ره) پایه گذاری شد حال تبدیل به درخت تنومندی شده که ریشه های آن مردم انقلابی هستند که با اراده و ایمان خود در پی حفاظت از انقلاب در جهت کسب رضایت الهی هستند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد:بسیج مردمی در جهت خدمت به مردم و انقلاب تشکیل شد و در طول این سال ها شاهد عملکرد غرورآفرین بسیج در همه عرصه هایی بودیم که این نهاد مردمی در آن حضور داشت.

عسگری تاکید کرد:پشتوانه‌ی این انقلاب،مردم ولایتمداری هستند که باعث برچیده شدن نظام طاغوت شد و حال شاهد حضور این مردم انقلابی در بزنگاه های تاریخی در جهت حفظ انقلاب اسلامی هستیم.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار