امام جمعه کرمانشاه گفت: حفظ نظام و انقلاب از واجبات است.
کد خبر: ۸۰۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 29 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: قرآن کتاب رشد، تربیت، تعالی، قانون و اخلاق است.

وی افزود: خداوند متعال بندگانش را بدون واسطه مورد خطاب قرار داده است که این نشان از احترامی است که خداوند متعال به بندگانش قائل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه بندگی به انسان ترقی و رشد میدهد، گفت: امام راحل نمونه انسان والایی بود که منش ایشان اسلامی بود و بدان عمل کرد.

آیت الله علما در ادامه با گرامیداشت سالروز تشکیل نیروی دریایی بیان داشت: نیروی دریایی در زمان جنگ تحمیلی خوش درخشید.

وی همچنین ۸ آذر سالروز شهادت دکتر شهریاری را گرامی داشت و افزود: ۱۰ آذر سالروز شهادت سید حسن مدرس است که ایشان نماینده نمونه مجلس بود کسی که در مقابل رضاخان ایستاد.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب اسلامی با بسبجیان عنوان کرد: حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی بالاتر از کارهای امنیتی بود.

آیت الله علما گفت: دشمنان در خارج از کشور اتاق فکر تشکیل داده بودند و نقشه های بسیاری برای ضربه زدن به کشور کشیدند اما این نقشه ها با حضور به موقع مردم نقش بر آب شد.
وی ضمن قدردانی از مروم ولایت مدار کرمانشاه برای حضور در راهپیمایی افزود: مردم این استان یک بار در تشییع پیکر شهید ایرج جواهری و یک بار دیگر در راهپیمایی بصیرت و حمایت خود را از انقلاب و رهبری نشان دادند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه بسیج فرصت سازی می کند گفت: بسیج همواره در همه برهه ها برای کشور کارهای زیادی انجام داده است.

آیت الله علما تصریح کرد: آتش زدن و تخریب همانگونه که رهبری فرمودند کار اشرار است و ایشان این مسئله را توطئه وسیع خطرناک تعبیر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمن برنامه ریزی و هزینه زیادی برای این توطئه کرده بود که حضور شما مردم آن را از بین برد.

آیت الله علما خاطر نشان کرد: کمی و کاستی هایی و بی تدبیری هایی وجود دارد اما حفظ نظام و اسلام از واجبات است و حساب امام و اسلام از این مشکلات جداست.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: مردم گله مند بوده و هستند امابرای حفظ نظام و انقلاب آمدند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار