معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، پلیس را حافظ اقتدار و امنیت کشور معرفی کرد و گفت: در جریان اغتشاشات اخیر ماموران انتظامی از جان خود مایه گذاشته و به آشوب طلبان اجازه عرض اندام را ندادند.
کد خبر: ۸۰۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 29 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  فارس ، سردار «محمدعلی نوری نژاد» در جریان سفر به کرمانشاه با خانواده شهید «ایرج جواهری» و همچنین جمعی از کارکنان انتظامی و یگان ویژه استان که در جریان درگیری‌ها و اغتشاشات هفته گذشته آسیب دیده بودند، دیدار و سلام و پیام خسته نباشید سردار اشتری فرمانده ناجا را به آنها ابلاغ کرد.

وی در این دیدارها با تجلیل از جانفشانی و رشادت کارکنان نیروی انتظامی در جریان ناآرامی‌های اخیر، یادآور شد: مجاهدت تک تک آنها در مقابل اشراری که با همه توان به میدان آمده بودند ستودنی است، رشادتی که ماموران نیروی انتظامی از خود نشان دادند بر عزت و افتخار ناجا افزود.

نوری نژاد با بیان اینکه نیروی انسانی ناجا بزرگترین سرمایه آن محسوب می شود، خاطرنشان کرد: ایثار و از خودگذشتگی ماموران پلیس، آبرویی برای ناجا و مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: روز گذشته نیز رهبر معظم انقلاب به نیکی از ماموران نیروی انتظامی یاد کرد که توانستند در جریان آشوب‌های اخیر به خوبی امنیت کشور و جامعه را حفظ و قاطعانه با اشرار و فرصت طلبان برخورد کنند.

وی همچنین با اشاره به اظهارات گذشته رهبر معظم انقلاب که از ماموران نیروی انتظامی به عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد کرده بودند، یادآور شد: رشادت اخیر ماموران در درگیری با اغتشاشگران و شهادت شهید ایرج جواهری این جمله رهبری را یادآوری کرد.

نوری نژاد تصریح کرد: جانفشانی و ایثار و از خودگذشتگی ماموران نیروی انتظامی چه در استان کرمانشاه و چه سایر استان‌ها نمونه بارز مجاهدت در راه خداوند است و قطعا اجر و پاداش این کار نزد حضرت باریتعالی محفوظ خواهد بود.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه حضور مقتدرانه پلیس در برخورد با اغتشاشگران، آنها را از دست یابی به اهدافشان بازداشت، گفت: ماموران جان برکف نیروی انتظامی بارها و در عرصه های مختلف ثابت کرده‌اند که تا پای جان از آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان خدمتگزار مردم همه توان و تلاشش را به کار بسته‌اند تا در چنین مواقعی دشمنان نظام و انقلاب نتوانند به اهداف شوم خود دست یافته و با ایجاد بی نظمی و هرج و مرج، باعث ناامنی شوند.

نوری نژاد همچنین با اشاره به راهپیمایی‌های گسترده سراسر کشور که در محکومیت اغتشاشات و ناآرامی‌ها برگزار شد، گفت: ملت بزرگ و با بصیرت کشور در این حضور پرشور سیلی محکمی به صورت دشمنان زده و بار دیگر به انها ثابت کردند که تا آخر پای انقلاب ایستاده و مطیع امر رهبر هستند.

معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان با ابلاغ سلام و پیام خداقوت و خسته نباشید سردار اشتری فرمانده ناجا، بار دیگر از رشادت ها و جانفشانی های ماموران و تمامی کارکنان انتظامی استان قدردانی کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار