استاندار کرمانشاه در سفر به دالاهو، با حضور در منزل حافظ قشقایی نایب‌قهرمان مسابقات جهانی وزنه‌برداری ۲۰۱۹ تایلند، از او تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۰۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 29 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری ،هوشنگ بازوند در این دیدار به ضرورت حمایت از قهرمانان افتخارآفرین کشور تاکید کرد و افزود: حافظ قشقایی با کسب مدال نقره رقابت های جهانی وزنه برداری در سبک وزن بعد از 4 دهه در ورزش کشور تاریخ ساز شد و این موفقیت ارزنده برای ایران اسلامی عزت و سربلندی و برای مردم شادی و نشاط ایجاد کرد.

استاندار کرمانشاه از تلاش های خانواده و به ویژه پدر این ورزشکار و قهرمان پرافتخار به عنوان مربی تشکر کرد و گفت: با تمام توان از قهرمانان حمایت خواهیم کرد و برای ما افتخاری ارزشمند است که پدر ایشان به عنوان مربی نقشی مهم و پراهمیت در فرآیند رشد و شکوفایی چنین قهرمانی داشته است.

وی افزود: با توجه به لزوم ایجاد شرایط و زیرساخت مناسب برای انجام تمرینات قهرمانان وزنه برداری دالاهو و رشد، پرورش و شکوفایی استعدادهای این رشته، 2 میلیارد ریال اعتبار جهت بازسازی و تجهیز سالن وزنه برداری کرند غرب اختصاص خواهد یافت و امیدواریم این مهم زمینه معرفی و ظهور قهرمانان دیگری در این منطقه شود.

بازوند از ورزش به عنوان بزرگترین و سازنده ترین میدان تربیت نام برد و گفت: با سرمایه گذاری در ورزش، فراهم نمودن امکانات و توسعه زیرساخت ها ضمن توجه به ورزش قهرمانی امکان گسترش ورزش همگانی نیز ایجاد می شود و یقینا دستیابی به جامعه ای سالم و کارآمد از مسیر ورزش امکان پذیر است.

حافظ قشقایی ملی پوش وزن 55 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری کشور موفق شد در اولین حضور خود در تیم ملی و در رقابت های جهانی وزنه برداری تایلند به مدال نقره دست یافت.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار