محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با تابناک :
فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: مانور انتخابات طبق اعلام سراسری از سوی ستاد انتخابات کشور همزمان با سایر شهرستان ها و استان اجرا شد .
کد خبر: ۸۰۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 29 November 2019

محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: همزمان با اعلام سراسری از سوی ستاد انتخابات کشور در خصوص برگزاری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، فرمانداری شهرستان سنقر هم همزمان با سایر شهرستان ها مانور را سر زمان اعلام شده آغاز کرد.

وی افزود:در این مانور نقاط قوت و ضعف سیستم های انتخاباتی و مجریان انتخابات بررسی میشود و با این کار می توانیم قبل از آغاز رسمی ثبت نام ازداوطلبان انتخابات خود را بسنجیم و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم .

فرماندار شهرستان سنقر وکلیایی خاطر نشان کرد:با توجه به تشکیل ستاد انتخابات که در فرمانداری همزمان با سایر شهرستان ها تشکیل شد  ملزم هستیم که در زمان اجرای مانور دستگاه نظارتی شورای نگهبان حضور داشته باشند .

معصومی زاده در پایان گفت:در مانور دو نفر از سوی شورای نگهبان که قبلا معرفی شده بودند ناظر بر عملکرد فرمانداری در حوزه ثبت نام مانور بودند که انشاالله انتخاباتی سالم و بدون از هر تخلفی را  در شهرستان برگزار  کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار