نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: شهدای گرانقدر سند نظام و انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۰۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 28 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس  آیت‌الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز در کنگره شهدای شهرستان کنگاور و یادواره شهید نوروز عظیمی، که با حضور امام جمعه‌، مسؤولان و اقشار مختلف مردم شهرستان کنگاور برگزار شد، اظهار داشت: شهدای گرانقدر انقلاب، سند افتخار و بالندگی همه ما هستند و هویت انقلاب مرهون جانفشانی آن عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهدا، افزود: باید در هر جلسه و محفلی یاد و نام شهدا و شرح جانفشانی آن‌ها مطرح شود، زیرا فقط خداوند می‌تواند پاداش عظمت شهدای ما را پرداخت کند.

وی تاکید کرد: شهید نوروز عظیمی نزدیک به چهل سال در بستر بود و در این مدت تنها زبانی که داشت، زبان شکر بوده، البته این موضوع و این عظمت را هر کسی نمی‌فهمد، استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار نمی‌توانند این فرهنگ اخلاص، ایثار، رشادت، شهادت و از خود گذشتگی را درک کنند.

علما با اشاره به سابقه درخشان‌ تدین و تمدن شهرستان کنگاور، تصریح کرد: در این شهر بزرگانی همچون مرحوم آقا بزرگ حضور داشته‌اند که زیارت عاشورای او زیر آسمان زبانزد است و طبیعی است که امثال شهید نوروز عظیمی از دست پروردگان آن عالم ربانی باشند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار