عواملی که بر تفاوت قیمت دام زنده با فروش گوشت قرمز در قصابی ها تاثیر می گذارد..
کد خبر: ۸۰۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 28 November 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از یک منبع آگاه: گوشت قرمز به صورت دام زنده سبک و همچنین دام‌زنده سنگین با کاهش قیمت همراه بوده، اما به آن حدی که در دام زنده شاهد کاهش قیمت هستیم، در قصابی ها کاهش نداریم.

براساس این گزارش،همچنین کاهش 20 درصدی در دام زنده تا مرحله ی فروش در قصابی ها به نیم کاهش می باید و 10 درصد می شود. ایجاد توازن و تعادل در این بازار نیاز ضروری مردم است. و این کاهش باید در همه ی واحدهای عرضه و فروش اتفاق بیفتد تا توانایی لازم برای خرید همه آحاد و اقشار جامعه ایجاد شود.


همچنین این منبع آگاه کاهش قیمت کنونی را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت:اما تفاوت ها در سطح قصابی ها چشمگیر نیست. در حال حاضر تنظیم بازار و قیمت ها بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است و با وجود سفارشات و تاکیدات که بر واحدهای مربوطه از جمله صنف قصابان صورت می گیرد شاهد تغییر آنچنان محسوسی در قیمت ها نیستیم.

وی افزود: اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته، از جمله افزایش تعداد کشتارگاه ها به منظور کاهش قیمت ها و خارج کردن برخی از آنها از انحصارطلبی، که جای قدردانی دارد. اضافه کنم که کاهش قیمت های سال گذشته قابل توجه است اما برای کاهش بیشتر باید اصلاحاتی در واحدهای مربوطه صورت بگیرد که این نیازمند همت بیشتری ست.


این منبع در پایان با تاکید بر اینکه تلاش برای اجرای عدالت در تمامی بخش ها و صنوف نوید بخش امید و حمایت از اقشار محروم جامعه است، عنوان کرد: همیشه اجرای عدالت با فشار و گره همراه بوده، اما در این راستا نیازمند همتی والا و تلاشی اثربخش از سوی تمامی آحاد جامعه و مسئولین هستیم.

 
ع
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار