کرمانشاه_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کشف ۲۰۲ مورد جاده‌خواری در حریم راه‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 28 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، فریبرز کرمی با اشاره به جاده‌خواری در حریم راه‌های کرمانشاه اظهار داشت: در راستای آزادسازی حریم، تخریب و حفاری غیرمجاز و مقابله با جاده خواری صدور اخطاریه انجام می شود.کرمانشاه_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کشف ۲۰۲ مورد جاده‌خواری در حریم راه‌های این استان خبر داد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳۰ اخطاریه تخریب در شهرستان کرمانشاه صادر و ۱۷ مورد تخریب انجام شده است.

این مسئول از صدور ۳۶ اخطاریه و ۶ مورد تخریب در شهرستان پاوه و صدور ۲۰ مورد اخطاریه و انجام ۸ مورد تخریب در روانسر خبر داد و تصریح کرد: همچنین در شهرستان جوانرود ۱۵ مورد اخطاریه صادر و یک مورد تخریب انجام شده است.

 

کرمی گفت: طی این مدت ۶ اخطاریه صادر و چهار مورد تخریب در شهرستان اسلام آبادغرب و ۵۰ اخطاریه و ۱۲ مورد تخریب در سنقر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان کنگاور ۳۰ اخطاریه صادر و ۴۳ تخریب انجام شد همچنین پنج اخطاریه و ۹ مورد تخریب در شهرستان هرسین انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از صدور ۱۰ اخطاریه و انجام سه مورد تخریب در دالاهو خبر داد و گفت: در شهرستانهای ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و گیلانغرب موردی از صدور اخطاریه تخریب گزارش نشده است.

این مسئول گفت: پس از شناسایی موارد تخلف، تذکرات لازم به متخلفین داده می شود و در صورت بی توجهی با اخذ حکم تخریب از دادگستری، به همراه کارکنان نیروی انتظامی تخریب انجام می شود.

کرمی افزود: تخریبهای مذکور مربوط به بلوک گذاری، فنس گذاری، درختکاری، ساخت و ساز غیرمجاز و... بوده است.

ریبرز 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار