حبیب الله وفایی در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: کمک معیشتی دولت که در سه مرحله به حساب ۶۰ میلیون نفر واریز شد از این پس دهم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
کد خبر: ۸۰۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 27 November 2019

حبیب الله وفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:۷۰ درصد از جمعیت کشور مشمول دریافت حمایت معیشتی شده اند که از این پس دهم هر ماه این حمایت معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

وی خاطر نشان کرد:اولین مرحله حمایت معیشتی در سه تاریخ مجزا و نزدیک به هم به ۶۰ میلیون پرداخت شد اما از ماه جاری این مبلغ به صورت هماهنگ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه بیان داشت:کمک معیشتی دولت که به نام حمایت معیشتی شناخته می شود ۶۰ میلیون نفر از افراد جامعه را تحت پوشش قرار می دهد که به ازای خانوارهای تک نفره ۵۵ هزار تومان،دو نفره۱۰۳ هزار تومان،سه نفره ۱۳۸ هزار تومان،چهار نفره ۱۷۲هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود که به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

وفایی افزود: زمان واریز یارانه نقدی تغییری نکرده است و به همان روال سابق در بیست و ششم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.همچنین زمان پرداخت حقوق کارکنان دولت نیز بیست و هشتم هر ماه تعیین شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار