صابر رحیمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: امسال شاهد شکوفایی و توسعه ورزش استان هستیم.
کد خبر: ۸۰۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 27 November 2019

صابر رحیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:ورزش استان در حال توسعه است و در اعتبارات جاری و عمرانی هم رشد قابل قبولی داشتیم.

وی خاطر نشان کرد:سومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد و مقرر شد از این پس در جلسات ستاد ساماندهی دو تن از جوانان استان حضور یابند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود:صحبت‌ ها و تبادل نظر های مناسبی رد و بدل شد. در این جلسات بیشتر سعی کردیم از خود جوانان استفاده کنیم، به همین منظور سمن ها را دعوت کردیم تا نقطه نظراتشان را بشنویم.

رحیمی با اشاره به اینکه سیاست های کلی ورزش و جوانان حضور و ایجاد جایگاه برای جوانان بود، عنوان کرد: نقش و حضور جوانان با توجه به شادابی و آزادی اندیشه می تواند در بسیاری مسائل راهگشا باشد بنابراین در این جلسه مقرر شد که در هر کارگروه ستاد ساماندهی دو تن از جوانان صاحب نظر حضور یابند.

وی با تاکید بر اینکه حضور این جوانان در جلسات باید مداوم و پیوسته باشد، خاطر نشان کرد: جوانان در این جلسات می توانند به بررسی مشکلات شان بپردازند و مطالبات خود را در فضاهای گوناگون پیگیری کنند.

رحیمی در خصوص کمبود بودجه هیئت های ورزشی بیان داشت: ما در بخش ورزش بسیار فعال بودیم و به نتایج مثبتی دست یافته ایم و برای اولین بار توسط پیگیری استاندار توانستیم ۱۵ میلیارد تومان جذب سرمایه گذار در این بخش داشته باشیم.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار