معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه از دوم آذر خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 26 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سلیمان شفیعی، بااشاره به تحصیل 3066 دانشجو در هشت مرکز علمی کاربردی استان کرمانشاه، اظهارکرد: 710 نفر از این تعداد دانشجویانی هستند که مهر امسال پذیرش شده‌اند.

وی افزود: باتوجه به اینکه در برخی از کد رشته‌های دانشگاه تکمیل ظرفیت انجام نگرفته، با پیگیری‌هایی که داشتیم شرایط تکمیل ظرفیت پذیرش در دوره‌های کاردانی و کارشناسی برای نیمسال اول 99-98 فراهم شد.

معاون عملی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با بیان اینکه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه در 41 کد رشته و دو مقطع کاردانی و کارشناسی است، عنوان کرد: تکمیل ظرفیت داوطلبان کاردانی حرفه‌ای، کاردانی فنی، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه از دوم آذر شروع شده و تا دهم این ماه ادامه خواهد داشت.

وی ملاک پذیرش داوطلبان را معدل کل و نوع دیپلم آنها دانست و تاکید کرد: ثبت نام داوطلبان تنها از طریق مراجعه حضوری به مراکز علمی کاربردی انجام می‌گیرد و شروع کلاس‌ها نیز همزمان با ثبت نام داوطلبان خواهد بود.

شفیعی یادآورشد: در این مرحله از تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع عملی کاربردی کرمانشاه می‌توانیم تا هزار دانشجو را پذیرش کنیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار