رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه پیش بینی کرد: بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۸۰۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 26 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،وحید شریفی در جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه با اشاره به پیش بینی برپایی بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: حدود یازده هزار نفر کار اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه را عهده دار خواهند بود.

شریفی با اشاره به ضرورت پای کار بودن تمامی ادارات و ارگانهای شهرستان کرمانشاه برای برگزاری انتخاباتی با شکوه، افزود: انتخابات یک فرآیند و کار ملی است که برگزاری با شکوه آن مستلزم همکاری تمامی نهادها و ارگانها است.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه با اشاره به همکاری خوب آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات در سنوات گذشته، گفت: حدود ۶۰ درصد شعب اخذ رای در مدارس خواهد بود که این مسئله نشان از همکاری خوب آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات دارد.

شریفی در ادامه با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم آذر، گفت: از دستگاه‌های خدمات‌رسان شهر کرمانشاه انتظار می رود به منظور جلوگیری از هرگونه اخلال در ثبت نام کاندیداها از هشتم آذر هیچگونه حفاری در محدوده فرمانداری کرمانشاه نداشته باشند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار