ایسنا/کرمانشاه رئیس کانون بازنشستگان کارگری کرمانشاه گفت: برآورد می‌شود حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد بازنشستگان کارگری استان بسته معیشتی دولت را دریافت نکرده باشند.
کد خبر: ۸۰۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 26 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،جواد اکبری ، با اشاره به مراجعاتی که برخی بازنشستگان کارگری برای پیگیری دریافت بسته معیشتی دولت به این کانون دارند، گفت: اگرچه نمی‌توان آمار دقیقی از افرادی که این کمک را دریافت نکردند ارائه کرد، اما برآورد ما نشان می‌دهد در کرمانشاه حدود 10 تا 15 درصد بازنشستگان هنوز این بسته را دریافت نکرده‌اند.

وی جمعیت بازنشستگان کارگری استان را حدود 55 هزار نفر عنوان کرد و ادامه داد: 10 تا 15 درصد این جمعیت رقم قابل توجهی است.

اکبری افزود: اکثر این افراد کسانی هستند که دریافتی زیادی ندارند و حقوق آنها در ماه بین یک میلیون و 700 هزار تا دو میلیون تومان است.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری کرمانشاه تاکید کرد: بجز افرادی که خودشان به دلیل تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف داده بودند، اکثر افرادی که بسته معیشتی دریافت نکرده‌اند مشمول یارانه هم هستند.

اکبری از پیگیری برای پرداخت بسته معیشتی کارگران خبر داد و عنوان کرد: در جلساتی که در کانون بازنشستگان کارگری کشور داریم موضوع را مطرح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این مشکل حتما حل خواهد شد و کارگران بازنشسته نیز از این بسته معیشتی برخودار خواهند شد، خاطرنشان کرد: از بازنشستگان کارگری درخواست داریم به جای مراجعه به مراکز مختلف از طریق کد دستوری #۶۳۶۹* اقدام کنند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار