معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: صنعت توریسم جایگاهی ویژه در دنیای مدرن امروز دارد و بسیاری از کشورهای توسعه یافته بخشی مهمی از درآمدهای خود را از طریق این صنعت کسب می کنند.
کد خبر: ۸۰۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 25 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه مهندس سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در نشست کارگروه گردشگری استان اظهار داشت :سال آینده استان کرمانشاه میزبان رویداد بین الملی کرمانشاه ۲۰۲۰ است و در آبان ماه اين سال شاهد برگزاری کنفرانس بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی خواهیم بود. این کنفرانس به مدت ۴ روز با حضور نمایندگاني از کشورهای مختلف دنیا و کشورهای منطقه در کرمانشاه برگزار می شود.

 

مهندس سالاری عنوان کرد: کرمانشاه ۲۰۲۰ یک رویداد بزرگ در جهت توسعه گردشگری استان و توسعه زیرساخت های این حوزه است.

وی تصریح کرد: دامنه اثرگذاری کرمانشاه ۲۰۲۰ تنها محدود به یکسال نخواهد بود و اثرات ماندگاری را در رونق گردشگری استان و افزایش چشمگیر درآمدهای این حوزه در پی خواهد داشت.

معاون عمرانی استاندار هدف اصلی از برگزاری کرمانشاه ۲۰۲۰ را افزایش سطح درآمد کرمانشاهیان و اثرگذاری مثبت این صنعت در سفره های هم استانی ها عنوان كرد و گفت: علاوه بر این طی یک سال آینده زیرساخت هایی مورد نیاز این حوزه توسعه خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: بخش دولتی به تنهایی قادر به برگزاری این رویداد بین المللی نیست و باید از ظرفیت گروه های مردم نهاد و مجموعه های توانمند برای برگزاری این رویداد بهره گرفته شود.

 مهندس سالاری اظهار داشت: در واقع  است بخش خصوصی توانمند، محور اصلی برگزاری کرمانشاه ۲۰۲۰ خواهد بود و خدمات اقامتی، رفاهی و حمل و نقل  از طریق این بخش به گردشگران ارائه می شود و درآمدهای سرشاری هم برای بخش خصوصی در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در رویداد ۲۰۲۰ گردشگران از طریق تورگردان ها و شرکت های حمل و نقل بخش خصوصی در حوزه های روستایی و عشایری حضور خواهند یافت و از جذابیت های این مناطق دیدن خواهند کرد‌. 

معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: البته کرمانشاه ۲۰۲۰ تنها محدود به اکو توریسم و گردشگری روستایی نخواهد بود و گردشگران بخشی از خدمات رفاهی و تفریحی مورد نیاز خود را از طریق شهرها و بازارهای شهری تامین خواهند کرد و این رویداد برای شهرها هم درآمدزایی قابل توجهی خواهد داشت.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار