علی مرادی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه صنف آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی گفت: واحد‌های بدون پروانه پس از دریافت اخطار از سوی اتحادیه و درصورت عدم توجه و اقدام به دریافت پروانه طی ۱۵ روز پلمب می‌شوند.
کد خبر: ۷۹۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 25 November 2019

علی مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شکایات مربوط به گران فروشی مربوط به واحدهای صنفی لوازم آرایشی و بهداشتی و نیز تجهیزات پزشکی در کمیسیون شکایات طی ۴۸ ساعت بررسی و در صورت عدم سازش طرفین تشکیل پرونده شده و به تعزیرات معرفی می شود. مردم می توانند در تایم های غیراداری نیز با تماس و شکایات خود را بیان کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر۶۰۰ واحد صنفی زیر نظر اتحادیه در سطح شهر وجود دارد که شامل آرایشی بهداشتی به صورت پخش، خرده فروشی، لاین سلولزی و نیز لاین عطر و اسانس می باشد. همچنین واحدهای تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، آزمایشگاهی و دندان پزشکی و نیز پت شاپ ها در مجموعه اتحادیه آرایشی و تجهیزات پزشکی هستند.

رئیس اتحادیه صنف آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی استان افزود: صنف تجهیزات پزشکی نیز زیر مجموعه اتحادیه و مثل لوازم آرایشی، بهداشتی سلامت محور و در راستای تامین کالاهای پزشکی، بیمارستانی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی است.

مرادی تصذیح کرد: کمیسیون بازرسی به صورت دوره ای هر سه ماه یکبار صفر تا صد واحدهای صنفی را بررسی و در صورت وجود مشکل اخطار می دهند و تمامی مواردی که باعث بروز خطا می شوند را سازماندهی می کند.

وی در پایان گفت:مردم در صورت داشتن هرگونه شکایت از گرانفروشی واحدهای زیرمجموعه اتحادیه می توانند با شماره ۳۷۲۱۰۰۰۵ تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار