فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: برخورد پلیس با اشرار، افراد اغتشاشگر و مخلان نظم و امنیت عمومی سخت و قاطع خواهد بود و همه آنها روزی در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.
کد خبر: ۷۹۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 24 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با دو تن از اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اظهار داشت: وظیفه ذاتی پلیس حفظ امنیت جامعه و برخورد با هرگونه ناآرامی و اغتشاش است.

وی با بیان اینکه در قائله اخیر نیز پلیس از همان ابتدا در صحنه حضور داشت، گفت: پس از آنکه مردم با بصیرت صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند، نیروی انتظامی با قدرت به میدان آمد و توطئه دشمنان را خنثی کرد.

 جاویدان خاطرنشان کرد: برخورد با اغتشاشگران و نامن کنندگان فضای جامعه یکی از مطالبات مهم مردم بود که پلیس برای تحقق این مطالبه قاطعانه پای کار آمد و قاطعانه با اراذل و اوباش برخورد کرد تا مخلان نظم و امنیت عمومی بیش از این نتوانند جولان داده و باعث هرج و مرج شوند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی با سوء استفاده از مطالبه‌گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.

وی با تاکید بر اینکه حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم متعهد و انقلابی جداست، گفت: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

 جاویدان در پایان از حمایت مسئولان استان از اقدامات و برنامه‌های پلیس قدردانی کرد و گفت: این حمایت‌ها باعث ارتقاء روحیه همکاران ما را در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار