بهرام عارف کیا در گفتگو با تابناک:
مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت:تمامی بخش های آسیب دیده با سرعت عمل و تلاش نیروهای شهرداری پاکسازی شده است.
کد خبر: ۷۹۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 24 November 2019

بهرام عارف کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در حوادث اخیر، بیشترین خسارت به خودروهای آتش نشانی وارد شد.همچنین مبلمان شهر، ایستگاه اتوبوس، نیمکت ها و گلدان ها، ایستگاه های اتوبوس و سایبان آن ها آسیب دیده اند.

وی خاطر نشان کرد:شیشه های درب شهرداری منطقه، درختچه ها، تیر برق ها، چراغ های راهنمایی چهارراه ها، سایبان پلیس سر چهارراه ها، تابلوهای شناسه سر کوچه ها، تابلوهای خیابان ها، بنرها، بیلبوردها، بنرهایی که روی پای ثابت بوده همگی خسارت دیده است.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه برآورد ریالی خسارات را در حال حاضر نامعلوم خواند افزود: کارشناسان در حال بررسی برآورد ریالی خسارات هستند.کل نیروهای شهرداری حدود 2 هزار نفر، فقط نیروهای خدماتی و فضای سبز و آبونمان همچنین نیروهای ستادی پای کار آمدند.

عارف کیا تاکید کرد: فعالیت بازسازی به صورت 24 ساعته انجام شد و شست و شو و جمع آوری را انجام دادیم. حتی شست و شوی خیابانی را در سطح شهر انجام دادیم و نگذاشتیم چیزی باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه تخریب ها در 24 ساعت ابتدایی انجام شد و به بسیاری اماکن خسارت وارد کرد، یادآور شد: آسیب ها به آلاچیق ها، سایبان ها و گلدان های بلوار طاقبستان هم رسیده بود اما در جمع آوری زباله و نخاله ها تسریع به عمل آوردیم با امکانات لازم این کار را انجام دادیم.

 مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه در پایان تلاش همکاران خود در شهرداری را مناسب خواند و گفت: خدمات پاکسازی و بازسازی با تمام توان و امکانات انجام شد و در این راستا مثبت عمل کردیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار