رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه گفت: کار بازسازی بانک‌های آسیب دیده در جریان اغتشاشات اخیر با سرعت در حال انجام است.
کد خبر: ۷۹۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 24 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به  نقل از ایسنا،بهزاد جلیلیان با اشاره به مشکلاتی که برای تعدادی از بانک‌ها در جریان حوادث بنزینی اخیر رخ داد، اظهار کرد: در این حوادث به تعدادی از شعب بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز آسیب وارد شد.

 

 

 وی ادامه داد: تمامی شعب بانک‌ها بلافاصله کار بازسازی را آغاز کردند و اکنون کار با سرعت در حال پیگیری است تا هرچه سریع‌تر بتوانند به مردم ارائه خدمات بدهند.

مدیر شعب بانک ملی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از آنجایی‌که میزان تخریب‌های صورت گرفته خصوصا در برخی استان‌ها زیاد بود و چنین مشکلی هم از قبل پیش‌بینی نشده بود، کار تامین تجهیزات آسیب دیده و مورد نیاز مقداری زمان نیاز دارد.

جلیلیان خاطرنشان کرد: بعد از پایان بازسازی، کارمندان شعب آسیب دیده به سرعت مستقر خواهند شد و ارائه خدمات را از سر می‌گیرند.

به گفته این مسئول، هم اکنون سایر شعب بانکی که آسیب ندیده‌اند در حال ارائه خدمات به مردم  هستند و کارمندان  شعب آسیب دیده نیز در سایر شعب بانکی خدمات ارائه می‌دهند.

وی درباره تعداد بانک‌های آسیب دیده و خسارات وارده نیز عنوان کرد: کار کارشناسی دقیق در این زمینه در حال انجام است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه تاکید کرد: در تمام این مدت مشکلی از نظر ارائه خدمات بانکی به مردم در شعب سالم و آسیب ندیده وجود نداشت.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که چرا بانک‌ها در چنین حوادثی اینقدر آسیب‌پذیر هستند نیز عنوان کرد: بانک‌ها ملاحظات امنیتی و پدافندی را رعایت کرده‌اند. در بازسازی بانک‌ها  هم ملاحظات ایمنی تشدید خواهد شد و اگر نقاط ضعفی وجود داشته مرتفع می‌شود

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار