اسماعیل قبادی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت:حوادث اخیر نشان دهنده ضعف معاندان و رسیدن به نقطه ی پایانی آرزوهای شوم آنها بود.  
کد خبر: ۷۹۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 24 November 2019

حجت الاسلام اسماعیل قبادی در حاشیه راهپیمایی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:راهپیمایی امروز سوم آذر ماه بر علیه سرقت، غارت و،آتش افروزی ، اراذل ، ایجاد ترس، رعب و وحشت ضد انقلابیان است.

 وی افزود: در دین مبین اسلام ترساندن مردم از گناهان کبیره ست و برگزاری این راهپیمایی مبنی بر درخواست آرامش و طمانینه، هچنیناحقاق حقوق مردم است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این حوادث نشان داد ضد انقلاب سرمایه اش تمام شده و به تخریب و ترساندن مردم، همچنین ارعاب مردم روی آورده و دیگر امیدی در میان مردم ندارد.

قبادی ادامه داد: به هر حال بانک ها، فروشگاه ها، خیابان ها، ایستگاه اتوبوس، سطل آشغال و اماکن عمومی همگی اموال مردم است و مورد استفاده مردم قرار می گیرد و از بین بردن این ها آسیب اصلی را به مردم وارد می کند.

وی در پایان اغتشاشات اخیر را نشان دهنده ضعف ضد انقلاب دانست و گفت: معاندان به آخر خط رسیده اند. از رسانه ها بابت پوشش اخبار و آگاهی بخشی در سطح جامعه قدردانی می کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار