هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بنیاد شهید گفت: ما، خانواده شهدا و ایثارگران همراه با خیل عظیم ملت ایران بار دیگر برای بیعت با شهدا، امام و مقام معظم رهبری در راهپیمایی علیه اغتشاشات اخیر و در دفاع از نظام اسلامی شرکت می کنیم.
کد خبر: ۷۹۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 24 November 2019

حجت الاسلام هادی عسگری درحاشیه راهپیمایی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: آرامش مملکت ما حاصل سالیان سال مجاهدت مردان بزرگ سرزمین است، آرزوی دشمنان و ملت ایران، بر هم زدن این نظم، آرامش و امنیت است.

 وی افزود: دشمنان نظام در عرصه های نظامی، اطلاعاتی و سیاسی با شکست مواجه شده اند، آرزوی آن ها بر هم زدن نظم و آرامش است، که اگر در این مسیر بتوانند کار کنند به هدف خود می رسند. اما ملت ایران بصیرند و اجازه نخواهند داد.

 مدیر کل بنیاد شهیدخاطر نشان کرد: مردم ایران می دانند آرامش و امنیت کنونی شان، بهترین هدیه است وقطعا همه کارهای اقتصادی و زندگی آرام در سایه امنیت است که اگر خدشه دار شود همه مردم متضرر می شوند، و هیچ سرمایه گذاری در شرایط ناامنی حاضر به سرمایه گذاری نیست.

عسگری تاکید کرد:ملت بصیرند و افراد اغتشاش گر قطعا از بیگانگان خط می گرفتند و خواسته یا ناخواسته عامل بیگانگان بودند که آسیب هایی را به مملکت وارد کردند.

وی تصریح کرد: همانطور که در تشییع پیکر شهید مدافع امنیت شاهد بودیم، مردم باز هم پاسخ کوبنده به دشمنان دادند، .و می دانیم برای این آرامش و امنیت بالغ بر 230 هزار شهید، 60 هزار نفر جانباز و 42 هزارنفر اسیر دادیم.

 عسگری در پایان ضمن تاکید بر این موضوع که این ملت هیچ وقت تهاجم دشمنان را که بر هم زننده امنیت بود و همچنین چهره کریه منافقان را فراموش نمی کنند، بیان داشت: امروز جمع بزرگ خانواده های شاهد و ایثار گر همراه مردم بصیر و فهیم در راهپیمایی بزرگ و محکومیت اغتشاش حاضر شدیم و بار دیگر با امام عزیز، مقام معظم رهبری و شهدا بیعت خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار