فرماندار اسلام‌آباد غرب، مدیریت بحران روستا را وظیفه دهیاران دانست و گفت: دهیاران کشاورزان را برای بیمه کردن محصولات تشویق کنند.
کد خبر: ۷۹۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 22 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان استان،  جهانبخش حیدری در جلسه بیمه کشاورزی که با حضور دهیاران در فرمانداری اسلام‌آباد غرب برگزار شد، اظهار داشت: دهیاران به‌عنوان نماینده مردم روستا و شخصیت حقوقی و که جامعه از آن‌ها انتظار دارد در سطح روستاها نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرماندار اسلام‌آباد غرب ادامه داد: طبیعتا جامعه روستایی ما یک جامعه تولیدگر است، دهیاران از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی، سرمایه‌های خدادادی روستاها در زمینه بهره‌وری و بهره‌برداری برای افزایش عملکرد در زمینه‌های تولید و مسیر عمران و آبادانی بهره بگیرند.

او تاکید کرد: یک مدیر روستا مسئولیت همه جانبه دارد، با ورود به فصل زمستان و با شرایط جوی تجربه شده با حوادثی از قبیل جاری شدن سیل، تخریب زیرساخت‌ها مواجه بوده‌ایم و امسال نیز برابر پیش‌بینی‌ها، البته نه به شدت سال گذشته اما در عین حال مشکلاتی با شروع بارندگی‌ها خواهیم داشت.

او با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی صندوق بیمه کشاورزی وجود دارد، بیان کرد: امروزه به جهت سیاست حاکم بر فضای کشور در راستای تقویت صنعت بیمه است، بیمه متعهد به تمهیدات زیادی است، بیش از 100 هزار هکتار زمین داریم که اغلب به صورت دیم کشت می‌شود و باید از ظرفیت بیمه در این راستا استفاده شود.

فرماندار اسلام آباد غرب ادامه داد: بیمه باید ارتباط خود را با قشر بهره‌بردار و کشاورز بهتر کند که به یک اعتماد پایدار برسیم، صندوق بیمه از رسالت خود را در قبال به نحوه احسنت به انجام برساند.

حیدری عنوان کرد: یک ضرورت است که کشاورز با اطمینان خاطر کار بیمه خود را انجام دهد، دامداران و کشاورزان سطح منطقه منابع و احشام در اختیار دارند و امروز فشار اقتصادی سبب شده قدری سرقت‌های این منابع افزایش پیدا کند.

 

 

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار