فرماندار کرمانشاه گفت: در حوادث بنزینی اخیر، بسیجیان در کنار نیروهای نظامی و انتظامی، پاسداران امنیت شدند.
کد خبر: ۷۹۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 21 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،فضل الله رنجبر در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه با اشاره به برپایی میز خدمت در مسجد جامع کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج از ساعت ۱۰ و نیم صبح روز جمعه(اول آذر)، گفت: مدیران و مسئولان حوزه شهرستان کرمانشاه در این میزهای خدمت پاسخگوی سوالات و خواسته‌های مردم می‌شوند.

فرماندار کرمانشاه سپس با تاکید بر نقش بسیجیان در عرصه‌های مهم کشور، اظهار کرد: بسیجیان مدافعین واقعی کشور هستند که آماده جان فشانی در راه آرمانهای اسلام و انقلاب هستند.

رنجبر با بیان اینکه بسیجیان منشاء خدمات ارزشمندی از جمله دفاع از تمامیت ارضی کشور در کنار نیروهای نظامی و انتظامی هستند، اضافه کرد: برای حل مشکلات کنونی و برون رفت از تحریم‌ها به تفکر بسیجی نیاز داریم.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: در حوادث اخیر که در پی افزایش قیمت بنزین رخ داد، هم شاهد مجاهدت و ایثارگری بسیجیان در کنار نیروهای نظامی و انتظامی در پاسداری از امنیت بودیم.

وی تاکید کرد: در ماجراهای اخیر معترضان بنزینی خیلی زود صفشان را از اغتشاشگران جدا کردند، چرا که مردم اگر اعتراضی هم به مشکلات داشته باشند، اعتراض خود را با اقدامات خرابکارانه نشان نمی‌دهند.

وی ادامه داد: اغتشاشگران کارهای خرابکارانه کردند و در یک نمونه ماشین آتش نشانی را به آتش کشیدند که تعداد آن در کشور اندک است و برای خدمت رسانی به مردم غرب کشور خریداری شده بود.

رنجبر اضافه کرد: آشوبگران خسارات زیادی به کرمانشاه وارد کردند که در روزهای آینده ابعاد بیشتر خرابکاری آنها از سوی مسئولان ارشد استان تشریح خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به آغاز فرآیند اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از مدیران و مسئولان خواست تا برای برگزاری انتخاباتی سالم برنامه ریزی کنند.

رنجبر با بیان اینکه امانت داری و قانونمندی باید سرلوحه کار مسئولین در برگزاری انتخابات باشد، اضافه کرد: امکانات، خودروها و اماکن اداری نباید مورد استفاده کاندیداهای انتخابات قرار گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار