کرمانشاه- ایرنا- فرماندار کرمانشاه از تحقق ۷۵ درصدی تعهد اشتغال این شهرستان خبر داد و از ادارات اقتصاد و دارایی، ورزش و جوانان، آب و فاضلاب، توزیع برق، صنعت، معدن و تجارت، بنیاد شهید، جهاد دانشگاهی، کمیته امداد، امور زندان‌ها و بسیج خواست تا هرچه سریعتر نسبت به ثبت شغل‌های ایجاد کرده در سامانه رصد اقدام کنند.
کد خبر: ۷۹۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 21 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،فضل الله رنجبر در جلسه شورای اداری کرمانشاه در سرسرای فرمانداری این شهرستان افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری و دولت، ایجاد و رونق اشتغال است و همه اداراتی که نسبت به تعهد اشتغال خود سطح پایین‌تری دارند باید تعهد خود را به ۱۰۰درصد برسانند.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج و تبریک این ایام، گفت: بسیج و بسیجیان در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، دفاع از تمامیت ارضی و امنیت کشور، جان نثاران انقلاب هستند و هنوز هم دفتر شهادت برای این قشر باز است.

رنجبر، خدمتگزاری و پاسخگویی به مردم را نمود ترویج تفکر بسیجی دانست و اظهار داشت: در این شرایط که مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند، تعظیم و تکریم به مردم، تداوم خون شهداست و ما در این مسیر نباید خسته و عصبی شویم.

او بسیج را منشأ خدمات ارزشمندی در دفاع از تمامیت کشور عنوان کرد و افزود: در ناآرامی‌های چند روز اخیر هم بسیج در کنار سایر نیروهای امنیتی، مدافعین خوبی برای حراست از امنیت مردم بودند.

فرماندار کرمانشاه، تخریب اموال عمومی توسط آشوبگران را به شدت محکوم کرد و گفت: این تحرکات غیراصولی خلاف مصالح عمومی مردم است و هیچ سودی ندارد.

رنجبر در بخش دیگری از صحبت‌های خود، آغاز فرآیند اجرایی انتخابات مجلس را دهم آذر عنوان کرد و گفت: یکی از اصول ستاد انتخابات رعایت امانتداری و بی‌طرفی است و همه مدیران و کارکنان ادارات هم سعی کنند در جریان انتخابات از فضای تبلیغات به دور باشند تا امانتداران خوبی برای رای‌دهندگان و کاندیدها باشیم.

شهرستان کرمانشاه یک میلیون تن از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جا داده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار