مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از عضویت ۸۰ درصد دانش آموزان کرمانشاهی در بسیج خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 21 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،سرهنگ محمد رسول اکبریضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: روز شنبه مورخ دوم آذرماه، به مناسبت این هفته زنگ بسیج در تمام مدارس استان کرمانشاه به صدا در می آید.

وی افزود: این آیین به صورت نمادین در دبیرستان معارف اسلامی صدرا و با حضور مسئولان استانی به صدا درخواهد آمد.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: حضور دانش آموزان در مراسم عبادی-سیاسی نماز جمعه، برگزاری نشست های بصیرتی درسطح مدارس، اعزام یک هزار دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی غرب، غبار روبی از مزار شهدا و سرکشی از خانواده شهدای دانش آموز از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

وی عنوان کرد: ۸۰ درصد دانش آموزان جامعه هدف از پایه چهارم ابتدایی تا دبیرستان عضو بسیج دانش آموزی هستند.

سرهنگ اکبری از اجرای طرح شهید بهنام محمدی در ۶۴ مدرسه متوسطه اول خبر داد و ادامه داد: این طرح طرحی تربیتی-ورزشی-علمی برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان است که در آن بازدیدهای ویژ ه ای برای دانش آموزان در نظر گرفته شده و از نظر فرهنگی نیز دانش آموزان زیر نظر مربیان در مساجد به کارهای فرهنگی می پردازند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این طرح درصدد رشد علمی ، تربیتی و اخلاقی دانش آموزان هستیم.

این مسئول تصریح کرد: هدف اصلی بسیج دانش آموزی در کنار آموزش و پرورش، تربیت اسلامی دانش آموزان با معدل بالا و آماده سازی آنها برای ورود به عرصه دانشگاه ها است زیرا آنها مدیران آینده هستند بنابراین دانش آموزان باید طوری تربیت شوند که اهداف مدنظر اولیا خانه و مدارس محقق شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار